پیش‌بینی قیمت بیت کوین پیش از نشست فدرال رزرو و اعلام نرخ بهره

خانهاخبارپیش‌بینی قیمت بیت...

آنچه می‌خوانید...

این روزها رویداد اصلی یپش روی بازار ارز دیجیتال، نشست فدرال رزرو است. اکثر فعالان بازار انتظار دارند که فدرال رزرو نرخ بهره را 25 واحد دیگر افزایش دهد، اما نکته کلیدی این است که چگونه تصمیم خود را اعلام می‌کند و تاثیر آن بر قیمت بیت کوین چه خواد بود.

تاثیر لحن بیانیه فدرال رزرو بر قیمت بیت کوین

به نقل از د بلاک، یک نطق مسالمت‌آمیز توسط فدرال رزرو برای دلار آمریکا منفی و برای بیت کوین مثبت تلقی می‌شود، در مقابل، یک اعلامیه تند تأثیر مثبت روی ارزش دلار و تأثیر منفی روی قیمت بیت کوین خواهد داشت.

- Advertisement -

اکنون بیت کوین پیش از تصمیم فدرال رزرو با سطح 30 هزار دلار مبارزه می‌کند. قابل به ذکر است که غلبه بر این مقاومت کلیدی برای بیت کوین دشوار بوده و اکنون یک الگوی سر و شانه در نمودار آن تشکیل شده است.

هرچند این الگو هنوز تکمیل نشده است، اما در صورت کاهش قیمت به زیر خط گردن الگو می‌تواند منجر به تضعیف بیشتر قیمت بیت کوین شود. در چنین حالتی، خریداران احتمالاً در منطقه 24 هزار دلاری ظاهر می‌شوند و از افت بیشتر قیمت جلوگیری می‌کنند. به عبارتی، سطح 24 هزار دلار به عنوان یک سطح حمایت مهم برای بیت کوین عمل می‌کند.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین قبل از نشست فدرال رزرو

نسبت HODL تحقق یافته سیگنال خرید BTC را صادر کرده است

نسبت HODL تحقق یافته که نسبت RHODL نیز نامیده می‌شود، تفسیر ساده‌ای دارد. هر زمان که این شاخص به نوار قرمز می‌رسید، بازار بیش از حد رشد کرده، یعنی چرخه صعودی در حال پایان بوده است.

برعکس، بازار نزولی با رسیدن به باند سبز پایان می‌یابد و یک چرخه صعودی باید شروع شود. در حالی که بیت کوین در ابتدای سال 2023 در حال افزایش بود، نسبت RHODL پایان بازار نزولی را نشان می‌داد. از این رو، هر افت قیمتی در نتیجه تصمیم امروز فدرال رزرو باید فرصت خرید تلقی شود زیرا RHODL تا رسیدن به منطقه قرمز فضای زیادی دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان