پیشنهاد جاستین سان به دولت آمریکا؛ ۴۱ هزار BTC سیلک رود به فروش می‌رود

خانهاخبارپیشنهاد جاستین سان...

آنچه می‌خوانید...

جاستین سان، بنیان‌گذار شبکه ترون از افرادی است که در چند وقت اخیر با چالش‌های زیادی مواجه بوده است. وی پس از اتهامات کمیسیون بورس علیه وی در رابطه با کلاهبرداری و دست‌کاری بازار تحت نظارت شدید بوده و همین امر باعث شد تا جایگاه خود را به‌عنوان سفیر گرانادا در سازمان معاملات جهانی از دست دهد. با این حال و علیرغم تمام فشارها، سان به‌تازگی پیشنهاد خرید بیت کوین‌هایی را داده است که دولت آمریکا در پرونده سیلک رود توقیف کرده بود.

پیشنهاد خرید بیت کوین توسط جاستین سان

به نقل از کوین گیپ، روز 31 مارس، دادگاهی در نیویورک مدرکی از دولت آمریکا دریافت کرد که در ارتباط با جیمز ژونگ بود. در این مدرک نوشته شده بود که دولت فرایند فروش 41352 بیت کوینی را که در پرونده اولبریخت توقیف کرده بود را آغاز کرده است. در نامه ارسالی به دادگاه آمده است که دولت آمریکا 9861 بیت کوین را به مبلغ 215 میلیون دلار در اواسط ماه مارس فروخته و 41491 بیت کوین باقی‌مانده را نیز در آینده نزدیک به فروش خواهد رساند.

- Advertisement -

پس از مشخص شدن این اتفاق و تصمیم دولت برای فروش بیت کوین‌های مربوط به پرونده سیلک رود، جاستین سان، غول 32 ساله حوزه ارزهای دیجیتال از پیشنهاد خرید 41 هزار بیت کوین توقیف‌شده با تخفیف 10 درصدی خبر داد. پیشنهاد سان پس از آن ارائه شد که بسیاری از اعضای جامعه در رابطه با فشار فروش سنگین در بازار پس از آزادسازی این حجم دارایی ابراز نگرانی کردند.

مطلب مفید: اعتیاد به معامله ارز دیجیتال یک مشکل مهم است، مراقب باشید!

گفتنی است که سان اعتقاد دارد با چنین معامله‌ای، تأثر احتمالی فروش گسترده بیت کوین در بازار توسط دولت آمریکا محدود خواهد شد و به حداقل خواهد رسید. وی چنین پیشنهادی را در یک پست توییتری ارائه کرد و به‌طور عمومی اعلام داشت که حاضر است با تخفیف 10 درصدی تمامی 41 هزار بیت کوین توقیف‌شده را خریداری کند.

جاستین سان در پست خود علاوه بر این موضوع توضیح داد که با توجه به فروش چنین حجمی و تأثیر آن بر قیمت بیت کوین بهتر است که معامله در یک تراکنش OTC صورت پذیرد. این پیشنهاد در حالی ارائه شده است که به دلیل بررسی‌های کمیسیون بورس و اتهامات علیه وی، بسیاری از اعضای جامعه نگران قصد و نیت جاستین سان از چنین معامله‌ای هستند. با این حال باید اشاره داشت که در فضای کریپتو، همه سان را با پیشنهادها و بیانیه‌های بزرگ و شوکه کننده می‌شناسند.

توییت جاستین سان

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان