سونی چهارچوبی برای انتقال NFTها در پلتفرم‌های گیمینگ راه‌اندازی می‌کند

خانهاخبارسونی چهارچوبی برای...

آنچه می‌خوانید...

شرکت سونی، غول حوزه سرگرمی و بازی‌های ویدیویی با برند پلی‌استیشن اخیراً از درخواست برای چهارچوبی خبر داده است که به‌واسطه آن کاربران بتوانند NFTها را در سراسر پلتفرم‌های بازی مختلف ارسال کنند و از آن‌ها بهره بگیرند. در سال‌های اخیر، علاقه سونی به حوزه کریپتو مشهود بوده و در این زمینه همکاری‌های زیادی صورت گرفته است. اکنون می‌توان درخواست برای حق ثبت چهارچوب NFT سونی را نیز به این لیست اضافه کرد.

چهارچوب NFT سونی

به نقل از کوین تلگراف، چهارچوب NFT سونی، این نوع دارایی را در بازی‌ها ادغام می‌کند. جایی که تکنولوژی آن می‌تواند بیانگر لباس‌ها و دیگر قابلیت‌های داخلی بازی‌های ویدیویی باشد. شرکت سونی در رابطه با درخواست حق ثبت این چهارچوب و قابلیت بهره‌گیری از NFTها توضیح داد:

«در پاسخ به قصد و تصمیم از راه‌اندازی چنین قابلیتی باید اشاره داشت که NFT به اولین نهاد کاربر نهایی ارائه می‌شود تا دارایی دیجیتال از طریق NFT، در چندین شبیه‌سازی کامپیوتری مختلف و یا در چند پلتفرم شبیه‌سازی کامپیوتری مورد استفاده قرار گیرد.»

- Advertisement -

علاوه بر آن، سونی اضافه کرد که مالکیت NFT نیز می‌تواند به دیگر نهادهای کاربری منتقل شود تا کاربران بتوانند در پلتفرم‌های شبیه‌ساز مختلف از این دارایی بهره‌مند شوند. تصویر زیر نحوه ادغام این توکن‌ها در بازی‌ها توسط چهارچوب NFT سونی را نشان می‌دهد.

مطلب مفید: شبکه Everscale چیست؟ آشنایی با رقیب بعدی اتریوم

چارچوب NFT سونی

پس از اجرایی و استقرار این چهارچوب، کاربران پلی‌استیشن 5 قادر خواهند بود در بازی‌های مطرح این برند استفاده از NFTها را تجربه کنند. گفتنی است که تا ماه دسامبر سال 2022، تعداد کاربران استفاده کننده از شبکه پلی‌استیشن 112 میلیون نفر بوده و این تعداد در حال افزایش است.

در رابطه با اضافه شدن این قابلیت و تأثیر آن بر جذب کاربران بیشتر، پیتر برگ استورم (Peter Bergstorm)، سازنده بازی Age of Empires توضیح داد که بازیکنان اهمیت زیادی به تکنولوژی پشت یک بازی خوب نمی‌دهند. درنتیجه، سازندگان بازی و فعالان حوزه کریپتو باید بلاک چین، NFTها، هوش مصنوعی و دیگر قابلیت‌ها را به نوعی در بازی ادغام کنند که تجربه یک بازی بهتر را به کاربران ارائه کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان