دلیل افزایش 56 درصدی قیمت لونا کلاسیک در روزهای اخیر چه بود؟

خانهاخباردلیل افزایش 56...

آنچه می‌خوانید...

قیمت لونا کلاسیک، ارز دیجیتال بومی شبکه ترا کلاسیک در سال 2022 با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بود. این ارز در ماه مه و پس از سقوط اکوسیستم ترا با ریزش گسترده‌ای همراه شد و همچنان در تلاش است تا بتواند دوباره به روزهای خوب خود بازگردد. علیرغم حرکات نزولی گسترده، لونا کلاسیک در روزهای اخیر با روند صعودی همراه بوده و رشدی 56 درصدی را تجربه کرده است.

به گزارش بی‌این‌کریپتو، قیمت لونا کلاسیک، ارز بومی شبکه ترا کلاسیک روز 16 دسامبر الگوی مثلث متقارن خود را شکست تا روند نزولی خود را قطعی‌تر کند. در پی این اتفاق قیمت به کف 0.00012 دلاری در همان روز رسید. بااین‌وجود هم‌زمان با مسدودسازی 93 میلیون دلار دارایی مربوط به اکوسیستم ترا توسط مقامات کره جنوبی روند بازگشتی در نمودار این ارز نیز آغاز شد. این خبر پس از آن منتشر شد که صحبت‌هایی مبنی بر انتقال دو کوان، بنیان‌گذار ترا از صربستان به گوش رسید.

- Advertisement -

پس از این اتفاقات، روند بازگشتی مهمی در قیمت لونا کلاسیک آغاز شد که در پی آن و در ده روز بعدی به سطح 0.000186 دلاری رسید. گفتنی است که به منظور رسیدن به سطح اشاره شده، لونا با رشد 56 درصدی همراه شد. پس از حرکت اشاره شده، قیمت به سطح 0.00018 دلاری واکنش منفی نشان داد و RSI نیز با اصلاح جزئی همراه شد. علیرغم اصلاح این اندیکاتور، RSI همچنان در ناحیه اشباع خرید است و واگرایی منفی از خود نشان نداده است. چنین اتفاقی به ادامه حرکت صعودی کمک می‌کند.

در صورتی که قیمت لونا کلاسیک مقاومت 0.00018 دلاری را بشکند، رالی صعودی را تا مقاومت بعدی در 0.00026 دلار تجربه خواهد کرد. از سویی دیگر، واکنش منفی دوباره به این محدوده می‌تواند آزمایش مجدد حمایت 0.000145 دلاری را به همراه داشته باشد.

نمودار شش ساعته لونا کلاسیک

مطلب مفید: آشنایی با بهترین روش‌های کسب درآمد از متاورس (Metaverse)

حمایت شمارش امواج از صعود قیمت لونا کلاسیک

نگاهی به روند نزولی قیمت لونا کلاسیک از اوایل ماه اکتبر تاکنون نشان می‌دهد که این ارز 5 موج نزولی خود را تکمیل کرده است. این موضوع تأیید شده چرا که موج چهارم در قالب یک مثلث شکل گرفته که ساختاری معمول برای این موج است. در حالی که مشخص نیست حرکت صعودی شکل گرفته، اصلاح سه موج A,B,C است یا یک پنج موجی صعودی، هر دو سناریو نشان دهنده ادامه‌دار بودن روند صعودی است.

نمودار قیمت لونا کلاسیک

در نتیجه انتظار می‌رود که قیمت لونا کلاسیک به سمت مقاومت 0.5 و 61.8% فیبوناچی در محدوده 0.00025 و 0.000278 دلاری حرکت کند. از سویی دیگر سقوط بیشتر و از دست رفتن کف 0.000121 دلاری می‌تواند دیدگاه صعودی را بی‌اعتبار سازد و نشان از کف قیمتی جدیدی برای این ارز داشته باشد.

در نهایت محتمل‌ترین پیش‌بینی برای قیمت لونا کلاسیک حرکت صعودی تا 0.00026 دلار است. قبل از آن اما ممکن است یک روند اصلاحی کوچک را شاهد باشیم. شکست و تثبیت قیمت بالای مقاومت 0.000186 دلاری می‌تواند تاییدی بر حرکت صعودی باشد و شکست 0.000121 دلار نیز رالی صعودی را بی‌اعتبار خواهد کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان