گزارش جدید سنتیمنت: کاردانو در ۳۰ روز اخیر بیشترین میزان توسعه را داشته است

خانهاخبارگزارش جدید سنتیمنت:...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی سنتیمنت، شبکه کاردانو برخلاف عملکرد قیمت توکن بومی خود (ADA) در بازار از نظر یک شاخص مهم بهترین عملکرد را در میان شبکه‌های بلاکچینی داشته است. به نقل از دیلی هودل و بنابر داده‌های پلتفرم نرم افزاری و توسعه گیت هاب، کاردانو با اختلاف زیادی نسبت به دیگر شبکه‌ها در 30 روز اخیر بالاترین سطح فعالیت توسعه بخش را داشته است

- Advertisement -
spot_img

کاردانو برترین دارایی دیجیتال در زمینه فعالیت توسعه‌ بخش

پلتفرم تحلیلی سانتیمنت در این باره افزود که کاردانو در یک ماه اخیر در زمینه فعالیت توسعه‌مند، یک سر و گردن بالاتر از دیگر شبکه‌ها و دارایی‌های کریپتویی بوده است. در رتبه دوم و پس از کاردانو پولکادات قرار دارد. بنابر داده‌ها، عملکرد پولکادات در گیت هاب فاصله‌ای 18 درصدی با رتبه نخست داشته است.

مطلب مفید: آیا اتفاقات صرافی FTX برای شرکت گری اسکیل هم رخ خواهد داد؟

- Advertisement -

در رتبه‌های بعدی و پس از کاردانو و پولکادات نیز می‌توان شبکه‌هایی مانند کوزاما، کازماس، اتریوم، اینترنت کامپیوتر، استاتوس، دیسنترالند، فال کوین و پروتکل وگا (Vega Protocol) را دید. به گفته سنتیمنت، فعالیت سنگین توسعه‌مند اطراف یک پروژه کریپتویی سیگنال بسیار مثبتی برای آن محسوب می‌شود و به نوعی نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان نسبت به موفقیت شبکه امیدوارند. علاوه بر آن، با افزایش فعالیت می‌توان برداشت کرد که پروژه برای کلاهبرداری ایجاد نشده است.

گفتنی است که برای کاردانو این اولین باری نیست که در رتبه نخست میزان فعالیت توسعه‌ بخش پلتفرم نرم افزاری گیت هاب قرار می‌گیرد. اوایل امسال نیز باری دیگر شاهد قرار گرفتن این شبکه قراردادهای هوشمند در رتبه نخست بودیم. شایان ذکر است که قیمت کاردانو علیرغم رشد شبکه عملکرد مناسبی در چند وقت اخیر نداشته و در زمان نگارش این مطلب در محدوده 0.31 دلاری قرار گرفته و در شبانه روز گذشته با رشد 1 درصدی همراه بوده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان