کاهش ۸۰ درصدی تعداد میلیونرهای بیت کوین در سال اخیر؛ تبعات بازار نزولی

خانهاخبارکاهش ۸۰ درصدی...

آنچه می‌خوانید...

تعداد میلیونرهای بیت کوین در سال جاری و با توجه به روند نزولی قیمت بیت کوین همواره در حال کاهش بوده و اکنون بنابر داده‌ها این کیف پول‌ها کاهشی 80 درصدی داشته‌اند. به نقل از کوین تلگراف و بر اساس داده‌های گلسنود، در حال حاضر تنها 23 هزار کیف پول با موجودی 1 میلیون دلار یا بیشتر وجود دارد.

کاهش 90 هزار کیف پول میلیون دلاری بیت کوین

در نشانه دیگری از اینکه بازار کریپتو از زمان آخرین رکوردهای تاریخ بیت کوین تا چه اندازه سقوط کرده است، میلیونرهای بیت کوین به طور جدی این ریزش قیمت را احساس کرده‌اند.

- Advertisement -

گلسنود، پلتفرمی که دسته‌های مختلف هولدرها و کیف پول‌های این ارز را دنبال می‌کند، تایید کرده که تا 25 نوامبر تنها 23245 کیف پول با موجودی بیش از 1 میلیون دلار وجود دارد. این در حالی است که سال گذشته و با نزدیک شدن قیمت به اوج 69000 دلاری، تعداد این کیف پول‌ها به 112 هزار می‌رسید.

نمودار کیف پول‌های میلیون دلاری بیت کوین
نمودار کیف پول‌های میلیون دلاری بیت کوین

این آدرس‌ها همزمان با سقوط قیمت به فروش روی آورده‌اند و در مقاطع مختلفی از بازار نزولی با فروش بیت کوین‌ها شاهد کاهش تعداد میلیونرهای بیت کوین بوده‌ایم. در این مدت، تعداد کیف پول‌ها ریزش 79 درصدی داشته و قیمت بزرگ‌ترین ارز بازار نیز سقوطی 77 درصدی را تجربه کرده است.

مطلب مفید: شبکه اورین (Oryen Network) و توکن ORY چیست؟

نمودار BTC
نمودار BTC

به گزارش کوین تلگراف، از زمان سقوط صرافی FTX، تصویر دیگری را برای بیت کوین مشاهده کرده‌ایم و برخی از طبقه‌های کیف پول‌های بیت کوین در حال انباشت بوده‌اند. باید اشاره داشت که به نظر خروج کاربران از صرافی‌ها و نگه داری سرمایه در کیف پول‌های شخصی باعث شده تا تعداد کیف پول‌های با موجودی حداقل یک بیت کوین افزایش چشمگیری داشته باشد. گفتنی است که تا روز گذشته تعداد این کیف پول‌ها به رکورد 952 هزار عددی رسیده است.

کیف پول‌های با حداقل یک BTC
کیف پول‌های با حداقل یک BTC

گزارشی از گلسنود نشان می‌دهد که سرمایه گذاران خرد با دارایی 0.01 بیت کوین یا بیشتر نیز در مدت اخیر با افزایش همراه بوده‌اند. با این وجود بر اساس داده‌ها، از تاریخ 18 نوامبر آدرس‌های با موجودی بیت کوین در حال کاهش بوده‌اند و شکست نادر روندی را ایجاد کرده که آخرین بار در آوریل سال گذشته شاهد آن بودیم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان