تولید کربن دی‌اکسید ناشی از استخراج دوج کوین ۲۵٪ کاهش یافته است

خانهاخبارتولید کربن دی‌اکسید...

آنچه می‌خوانید...

تحقیقات تازه نشان می‌دهند که دوج کوین تنها میم کوین سال 2022 بوده که موفق شده انتشار کربن دی‌اکسید خود را کاهش دهد. این شاخص که برای پذیرش در سطح گسترده از اهمیت بالایی برخوردار است برای برترین میم کوین بازار با کاهش 25 درصدی همراه بوده است. بسیاری کاهش تولید کربن دوج کوین را نتیجه تلاش‌های توسعه‌دهندگان و همکاری آنها با ایلان ماسک می‌دانند.

تولید کربن دوج کوین 25% کاهش داشته است

به نقل از کوین تلگراف، تنها دلیلی که ایلان ماسک پذیرش بیت کوین برای محصولات تسلا را متوقف کرد، انتشار بسیار بالای کربن توسط این ارز دیجیتال بود. در آن زمان ماسک باور داشت که دوج کوین حتی با وجود آنکه به‌عنوان یک جوک ساخته شده برای امور پرداختی بهتر از بیت کوین است.

- Advertisement -
توییت ایلان ماسک

در ادامه و به لطف همکاری ماسک با اکوسیستم دوج کوین، کاهش 25 درصدی تولید کربن را در یک سال اخیر شاهد بوده‌ایم. طبق تحقیقات Forex Suggest، دوج کوین انتشار 1423 تن کربن دی‌اکسید در سال 2021 را ثبت کرده بود و این مقدار در سال 2022 به 1063 تن کاهش یافت.

مطلب مفید: آیا روند صعودی بیت کوین آغاز شده است؟ تحلیل آنچین شماره ۵۲ (۲۷ آذر ۱۴۰۱)

کاهش کربن دی اکسید پروژه‌های رمز ارزی

 باید اشاره داشت که اتریوم بیشترین کاهش تولید کربن دی‌اکسید را در سال 2022 داشته است و دلیل آن نیز انتقال شبکه به مکانیسم گواه سپرده‌گذاری بوده است. با این حال، میزان کاهش کربن سالانه آن 8.3 برابر دوج کوین بوده است. کاهش تولید کربن دوج کوین در کنار جامعه مثبت و حامی این میم کوین، آن را به ابزار مالی مناسبی برای سال 2023 تبدیل کرده است.

در رابطه با عملکرد قیمتی نیز، دوج کوین عملکرد بسیار بهتری نسبت به ارزهای برتر بازار داشته است. اینمیم کوین موفق شد ازنظر قیمتی در میان 10 ارز برتر بازار پس از بی ان بی و ریپل در رتبه سوم قرار گیرد. دوج همچنین موفق شد از رقیب سنتی خود نیز عملکرد بهتری داشته باشد، رقیبی که تمرکز خود را روی بازی‌های بلاک چینی، متاورس و شبکه لایه 2 گذاشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان