کیف پول بیت کیپ (BitKeep) هک شد

خانهاخبارکیف پول بیت...

آنچه می‌خوانید...

در حالی که سراسر جهان مشغول جشن گرفتن روزهای پایانی سال 2022 هستند، فعالیت مخرب هکرها همچنان ادامه دارد. در تازه‌ترین اتفاق، کیف پول بیت کیپ (BitKeep) مورد حمله هکرها قرار گرفت و حدود 8 میلیون دلار از دارایی‌های آن به سرقت رفت.

به گزارش کوین تلگراف، ساعاتی پیش برخی از کاربران کیف پول ارز دیجیتال بیت کیپ از انتقال وجوه بدون اطلاع آنها به آدرس‌های دیگر خبر دادند و مدعی شدند مورد حمله هکرها قرار گرفته‌اند. کمی بعد، تیم توسعه BitKeep در کانال رسمی تلگرام خود به سرقت رفتن وجوه کاربران را تایید کرد و مدعی شد برخی از فایل‌های APK مربوط به این کیف پول، توسط هکرها با کد دیگری جایگزین شده است.

- Advertisement -

تیم توسعه بیت کیپ در این رابطه نوشت:

اگر وجوه شما به سرقت رفته است، نسخه ناشناخته و غیررسمی از کیف پول را دانلود و نصب کرده‌اید.

توسعه‌دهندگان BitKeep از کاربران خود خواسته‌اند تا وجوه خود را به کیف پولی که از منابع رسمی چون گوگل پلی و اپ استور دانلود کرده‌اند منتقل کنند. علاوه بر این، این تیم به کاربران خود نسبت به لو رفتن احتمالی آدرس‌های آنها هشدار داد و از آنها درخواست کرد تا از آدرس‌های جدیدی برای نگهداری وجوه خود استفاده نمایند. همچنین، برای تحقیق در رابطه با این حمله، BitKeep از کاربران متضرر خواسته تا از طریق این لینک به آنها اطلاع دهند.

در حال حاضر، موجودی یکی از کیف پول‌های مشکوک مرتبط با هکرها از 5 میلیون دلار فراتر رفته است. در حالی که رقم مسروقه هنوز مشخص نشده و هکرها در حال انتقال وجوه به کیف پول‌های مختلف هستند، شرکت امنیتی پک شیلد اعلام کرد در این حمله تاکنون بیش از 8 میلیون دلار تتر، DAI، بایننس کوین، اتریوم و سولانا به سرقت رفته است.

در تاریخ 17 اکتبر نیز کیف پول بیت کیپ مورد حمله هکرها قرار گرفت و 1 میلیون دلار بایننس کوین از طریق اکسپلویتی در سیستم سواپ توکن‌ها به سرقت رفت. البته بیت کیپ متعهد شد ضرر تمامی کاربران آسیب‌دیده را جبران نماید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان