مایکروسافت در حال آزمایش کیف پول وب 3 در مرورگر اج است

خانهاخبارمایکروسافت در حال...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

گزارش‌های مختلفی به‌تازگی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند شرکت مایکروسافت، غول حوزه تکنولوژی در تلاش برای ادغام یک کیف پول وب 3 برای ارزهای دیجیتال و NFTها در مرورگر اج (Edge) خود است. روز گذشته یکی از کاربران توییتر با نام آلباکور (Albacore) در یک پست توییتری تصاویری را منتشر کرد که به نظر متعلق به رابط کاربری کیف پول مایکروسافت است.

کیف پول وب 3 مایکروسافت

به نقل از کوین تلگراف، این کاربر درباره کیف پول وب 3 مایکروسافت بدبین است و اشاره داشته است که جدیدترین قابلیت در میان مجموعه ویژگی‌های قابل‌بحث پیش رو مایکروسافت به نظر یک کیف پول رمز ارزی است. وی در ادامه نیز توضیح داد که مطمئن نیست باید نسبت به ایجاد چنین کیف پولی در مرورگر پیش‌فرض مایکروسافت چه احساسی داشته باشد.

- Advertisement -
توییت آلباکور

داده‌های انتشار یافته توسط وی نشان می‌دهند که اولین تصویر مربوط به صفحه معرفی کیف پول مایکروسافت اج است. در این تصویر به نظر مایکروسافت در یادداشتی نوشته است که شما را تشویق می‌کنیم که اولین کیف پول وب 3 این شرکت را آزمایش کنید و بازخورد خود را برای آینده مسیر پیش رو به اشتراک بگذارید.

به نظر می‌رسد که این کیف پول غیر حضانتی باشد و مایکروسافت هیچ دسترس به رمزهای عبور و کلیدهای بازیابی نداشته باشد. این در حالی است که به نظر می‌رسد کیف پول مایکروسافت درون اج تعبیه شده و مانند دیگر کیف پول‌ها از طریق نصب افزونه در دسترس نخواهد بود.

مطلب مفید: فالینگ نایف (Falling Knife) یا چاقوی در حال سقوط در معاملات چیست؟

در دیگر تصاویر نیز مشخص است که کاربران از طریق کیف پول توانایی مبادله، ارسال و خرید ارزهای دیجیتال را دارند و برای این منظور به نظر مایکروسافت با صرافی کوین بیس و شرکت زیرساخت وب 3 مون پی (MoonPay) همکاری کرده است.

در رابطه با NFTها نیز رابط کاربری توضیح داده است که کاربران با جستجو در بازارهای مختلف می‌توانند NFT مدنظر خود را پیدا کنند. در ادامه نیز اشاره شده است که با ساخت مجموعه NFTها توسط کاربران، کیف پول مایکروسافت آن‌ها را برای کاربران سازمان‌دهی می‌کند.

باید اشاره داشت که این اقدام احتمالی مایکروسافت تلاشی برای رساندن مرورگر پیش‌فرض خود به دیگر رقبا مانند گوگل کروم و … است. در همین رابطه، شرکت روز 7 فوریه اعلام کرده بود که موتور جستجو مبتنی بر هوش مصنوعی و همچنین ChatGPT را به‌عنوان ارتقا جدید در مرورگرهای اج و بینگ ادغام خواهد کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان