شرکت سرمایه گذاری گری اسکیل تمامی توکن های ETHPoW خود را می‌فروشد

خانهاخبارشرکت سرمایه گذاری...

آنچه می‌خوانید...

شرکت سرمایه گذاری گری اسکیل به تازگی اعلام کرده که قصد دارد تمامی توکن های ETHPoW را که در پی فورک اثبات کار اتریوم دریافت کرده را به فروش برساند. کمی پس از مرج اتریوم در تاریخ 15 سپتامبر، ماینرها با هارد فورکی در شبکه اتریوم، شبکه اثبات کار خود را راه اندازی کردند و در پی آن توکن های ETHPoW میان هولدرهای واجد شرایط شبکه اتریوم توزیع شد.

دو صندوق سرمایه شرکت گری اسکیل که برای دریافت این توکن ها واجد شرایط بودند، در مجموع 3,100,629 توکن دریافت کردند. صندوق سرمایه اتریوم گری اسکیل 3,059,976 توکن ETHPoW و صندوق سرمایه های بزرگ دیجیتال این شرکت نیز 40653 توکن را دریافت کرد.

- Advertisement -

بر اساس اطلاعات بدست آمده، این دو صندوق سرمایه گذاری مالکیت توکن های ETHPoW خود را تا روز 26 سپتامبر به شرکت گری اسکیل خواهند داد و این شرکت تا زمانی که بتواند توکن ها را به فروش برساند، حضانت آنها را در اختیار خواهد داشت.

توییت گری اسکیل

اگر شاهد لیست شدن این توکن در صرافی های مختلف و ایجاد نقدینگی زیادی برای آن باشیم، شرکت گری اسکیل توکن های خود را خواهد فروخت و درآمد حاصل از آن را میان سهام داران خود توزیع خواهد کرد. این شرکت همچنین اعلام کرد که در حال حاضر قادر به تعیین کردن ارزش توکن های خود نیست چرا که تاکنون نقدینگی بسیار کمی برای این ارز در صرافی های مختلف ایجاد شده است.

مطلب مفید: حمله 51 درصدی چیست و چه خطری برای بلاکچین دارد؟

معاملات اسپات برای توکن ETHPoW

کمی پس از تکمیل به روزرسانی مرج در شبکه اتریوم، صرافی های بزرگ رمز ارزی معاملات اسپات را برای توکن اثبات کار اتریوم با نام اختصای ETHW راه اندازی کردند. صرافی FTX اعلام کرد که معاملات اسپات این ارز تاکنون شاهد حجم معاملات 28 میلیون دلاری بوده است. از دیگر صرافی هایی که معاملات اسپات توکن ETHPoW را راه اندازی کرده‌اند نیز می‌توان به بای بیت، بیتفینکس، کراکن، هیوبی و MEXC اشاره کرد.

در همین حین، صرافی OKX، معاملات پرچوال و مارجین دار تتر را برای ETHW راه اندازی کرد. بنابر داده های کوین مارکت کپ، این صرافی در حال حاضر حدود 38.19% از معاملات این توکن را مدیریت می‌کند که ارزش آن حدود 39.7 میلین دلار است. همچنین گفتنی است که قیمت توکن ETHW در زمان نگارش این مطلب در محدوده 11 دلاری قرار دارد که نشان دهنده سقوط 80 درصدی از اوج 60.68 دلاری است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان