بلاکچین ریپل یک زنجیره جانبی سازگار با اتریوم عرضه خواهد کرد

خانهاخباربلاکچین ریپل یک...

آنچه می‌خوانید...

تیم توسعه بلاکچین ریپل (RippleX) اعلام کرد آزمایش یک زنجیره جانبی (ساید چین) سازگار با ماشین مجازی اتریوم را آغاز کرده است. به گزارش د بلاک، هدف از این کار، استفاده از قراردادهای هوشمند اتریوم در XRP لجر (بلاکچین ریپل) است.

زنجیره‌های جانبی، شبکه‌های بلاکچینی هستند که به موازات یک بلاکچین مشخص فعالیت می‌کنند و باعث تعامل آن با سایر شبکه‌ها می‌شوند.

- Advertisement -

به گفته توسعه‌دهندگان ریپل، این زنجیره جانبی توسط شرکتی با نام پیرسیست (Peersyst) توسعه داده شده و هنوز در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد و برای عموم در دسترس نیست. این بدان معناست که زنجیره فوق، تنها در شبکه آزمایشی ریپل در دسترس است و تنها توسعه‌دهندگان به آن دسترسی دارند. فاز بعدی راه‌اندازی، اوایل سال 2023 انجام و یک شبکه جانبی سازگار با ماشین مجازی اتریوم برای عموم عرضه خواهد شد.

بلاکچین ریپل در حال حاضر تنها از قراردادهای هوشمند خود پشتیبانی می‌کند و سایر قراردادهای هوشمند، مخصوصا قراردادهای مبتنی بر ماشین مجازی اتریوم توسط این شبکه استفاده نمی‌شود. ماشین مجازی اتریوم، محیطی محاسباتی است که توسعه‌دهندگان اتریوم از آن برای توسعه برنامه‌های مختلف استفاده می‌کنند.

به گفته RippleX، پس از راه‌اندازی زنجیره جانبی سازگار با ماشین مجازی اتریوم در شبکه ریپل، توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌های خود را با سالیدیتی، زبان اصلی شبکه اتریوم توسعه دهند و آن را از طریق پلی با XRP لجر ارتباط دهند.

زنجیره جانبی مذکور این امکان را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند تا از ارز دیجیتال XRP، توکن بومی ریپل استفاده کنند.

توسعه این ساید چین به این معنی است که توسعه‌دهندگان دیگر مجبور نیستند بین بلاکچین‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم یا بلاکچین ریپل یکی را انتخاب کنند و می‌توانند در آن واحد از هر دو بهره ببرند.

نظر شما در رابطه با راه‌اندازی یک زنجیره جانبی سازگار با اتریوم برای بلاکچین ریپل چیست؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان