یک شدوفورک برای بروزرسانی شانگهای اتریوم در شبکه آزمایشی راه‌اندازی شد

خانهاخباریک شدوفورک برای...

آنچه می‌خوانید...

توسعه‌دهندگان اتریوم با موفقیت یک شدو فورک برای بروزرسانی شانگهای در شبکه آزمایشی راه‌اندازی کردند. منظور از شدو فورک (shadow fork)، فرآیندی است که در آن داده‌هایی از شبکه اصلی در یک شبکه آزمایشی کپی شده تا توسعه‌دهندگان بتوانند ویژگی‌های مدنظر خود را پیش از پیاده‌سازی نهایی در شبکه، در آن آزمایش نمایند.

به گزارش د بلاک، ماریوس فن در ویدن (Marius Van Der Wijden)، یکی از توسعه‌دهندگان کلاینت گث (Geth)، پس از راه‌اندازی این شدوفورک برخی از نودهای این کلاینت با اشکالات جزئی مواجه شده‌اند که توسعه‌دهندگان، موفق شدند آنها را برطرف کنند. در حال حاضر، تمامی نودها در اجماع کامل به سر می‌برند و پیش از راه‌اندازی نهایی هارد فورک شانگهای در شبکه اتریوم، آزمایش‌های بیشتری انجام خواهد شد.

- Advertisement -

با راه‌اندازی نهایی بروزرسانی شانگهای در ماه مارس (فروردین)، کاربران شبکه اتریوم قادر خواهند بود اترهایی که پیش از این برای شرکت در اجماع اثبات سهام شبکه سپرده‌گذاری کرده بودند را برداشت کنند. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان در تلاشند تا با استفاده از این بروزرسانی، سایر پارامترهای شبکه از جمله کارمزدهای گس را بهینه‌سازی کنند.

احتمالا تا پیش از ماه فوریه، شبکه آزمایشی عمومی برای به‌روزرسانی شانگهای راه‌اندازی خواهد شد. همچنین، شدوفورک‌های دیگری در طول هفته آتی برنامه‌ریزی شده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان