بازگشت قیمت بیت کوین به مسیر 14000 دلار

خانهاخباربازگشت قیمت بیت...

آنچه می‌خوانید...

در ادامه تحلیل ویلی وو، افزایش حجم و شکست روند اصلی باعث شد شاهد بازگشت قیمت بیت کوین به مسیر 14000 دلار باشیم. به نظر میرسد هرچه قدر به آخر هفته نزدیک میشویم (شنبه و یکشنبه)، بیت کوین قصد دارد ماه اکتبر را با حرکت قویتری به پایان برساند. بیشتر گاوها معتقدند قیمت بیت کوین اگر با این روند پیش رود در آینده ای نزدیک اوجی بسیار بیشتر از 20000 دلار را رقم خواهد زد.

بر اساس عقیده تریدرها ،بیت کوین برای اینکه بتواند از یک سقوط ناگهانی جلوگیری کند، قصد دارد یک کندل ماهانه بسیار زیبایی تشکیل دهد.

- Advertisement -
بازگشت قیمت بیت کوین
نمودار قیمت هفتگی بازار رمزنگاری. منبع: Coin360

به گفته مارسل پچمن  (Marcel Pechman )نویسنده کوین تلگراف:

“اصلاً جای تعجب ندارد که آخرین معاملات آپشن بیت کوین و اتر منقضی شده اند. پلتفرم Deribit دیروز 150 هزار معامله آپشن باز داشت .اما امروز به 137 هزار بیت کوین بازگشت. در همین حال CME ، بورس اوراق بهادار شیکاگو، 215 میلیون قرارداد فیوچر باز دارد که در تاریخ 30 اکتبر منقضی خواهند شد. امادر کل همه اینها به نظر نمیرسد که تأثیر زیادی بر قیمت داشته باشند. بار دیگر پدیده قیمت قبل و بعد بیت کوین مصادف با وقوع قراردهای فیوچرز منقضی شده ی CME شد. که همانطور که گفتیم تأثیری در قیمت نداشته است. علیرغم اخبار منفی حول تتر و صرافی های آسیایی ، این موضوع روند صعودی اخیر را تأیید میکند.”

در حال حاضر بیت کوین با قیمتی بالاتر از 13،5 هزار دلار معامله میشود. طبق نمودار 4 ساعته قیمت به یک محدوده رنج رسیده. و الگوهای higher lows و lower highs را تشکیل داده است.

بازگشت قیمت بیت کوین
بازگشت قیمت بیت کوین به مسیر 14000 دلار

 تحلیل Moving Average

حتی اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک 20 روزه باشد، خیلی بعید نیست که قیمت آن تا آخر هفته و اوایل هفته آینده بین 13،500 و 12،900 دیده شود. اگر قیمت بتواند خط روند را بشکند و به بالاتر از 13،620 دلار برسد و کندلی بالای آن بسته شود، پس امکان دارد در سال 2020 سقف جدیدی با قیمت 13،859 تشکیل دهد.

در حال حاضر ، با افزایش حجم معاملات ، اندیکاتور میانگین متحرک واگرایی همگرایی نشان می دهد. که MACD از خط سیگنال عبور کرده است (نارنجی). و نمودار ستونی صعود روند را نشان می دهد. لازم به ذکر است که RSI هم در بالای خط میانی قرار دارد، و تازه به 60 رسیده، اما طی روزهای اخیر بیت کوین با خط مقاومت 13،660 دلار مواجه شده است.

در صورتی که از حرکت فعلیش خارج شود، و به زیر 13،100 نزول پیدا کند، در 12800 پشتیبانی میشود. اگر موفق نشود که در این سطح باقی بماند منجر به برخورد دوباره با 12000 دلار و یا زیر آن یعنی 11،500 خواهد شد.

بازگشت قیمت بیت کوین به مسیر 14000 دلار
نمودار قیمت روزانه بیت کوین. منبع: Coin360

بطور اجمالی، حرکت فعلی بیت کوین بسیار دلگرم کننده است.این دارایی دیجیتال روند صعودی مستحکمی را پیش گرفته که احتمالاً آینده روشنی را رقم خواهد زد.

این پیش بینی در مورد آلتکوین ها صادق نیست. چرا که در طول این هفته افت شدیدی داشته اند. در زمان نوشتن این مقاله، اتر کاهشی 5.8 درصدی داشته. این آلتکوین در تلاش است تا به حمایت 400 دلار برسد. Chainlink (LINK) حدود 6.74%  و Binance Coin (BNB)  حدود 6.10% کاهش قیمت داشته اند.

طبق سایت CoinMarketCap ، هم اکنون نرخ کل بازار ارزهای رمزنگاری شده 396.6 میلیارد دلار است و نرخ بیت کوین دامیننس(Bitcoin’s dominance ) حدود 63.5 درصد است.

 

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان