بازی سولچیکس (SolChicks)؛ 3 راه برای کسب توکن های بازی

خانهمقالاتبازی سولچیکس (SolChicks)؛...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

بازی سولچیکس (SolChicks) ترکیبی از متاورس ، NFT و بازی کن و در آمد داشته باش ! خارق العاده نیست ؟

- Advertisement -
spot_img

اگر بلاکچین سولانا را با یک پروژه NFT و یک بازی برای کسب درآمد چندنفره ترکیب کنید، بازی سولچیکس (SolChicks) حاصل خواهد شد. هدف اکوسیستم سولچیکس، ایجاد یک متاورس کامل است که بازی SolChicks تنها بخشی از آن محسوب می‌شود. بنابراین شما می‌توانید از دارایی‌های دیجیتال درون بازی خود، در هر نقطه‌ای از متاورس استفاده کنید.

- Advertisement -

یکی از ویژگی‌های عالی این اکوسیستم به لطف قدرت تمرکززدایی در آن میسر می‌شود. بدین ترتیب که کاربران برخلاف بازی‌های سنتی و خارج از بلاک چین، مالکیت کاملی بر تمام دارایی‌های اکتسابی یا خریداری شده خود در محیط بازی خواهند داشت. در این مطلب فکت کوینز سعی داریم تا بازی منحصر به فرد متاورسی و مجموعه NFTهای شایان ستایش سولچیکس را بررسی کنیم.

بازی سولچیکس چیست؟

سولچیکس یک اکوسیستم فانتزی و همتا به همتا با محوریت NFT و کسب درآمد در بلاکچین سولانا (Solana) است. در این بازی نه تنها با هیولاها مبارزه می‌کنید، بلکه NFT های سولچیکس را نیز پرورش خواهید داد. اگرچه این بازی هنوز به طور کامل منتشر نشده است، اما در حال حاضر بیش از 700.000 طرفدار در تمامی شبکه های اجتماعی اعم از توییتر، تلگرام و دیسکورد دارد.

محبوبیت این بازی برای کسب درآمد به عوامل متعددی برمی‌گردد. از جمله این دلایل می‌توان به داستان هیجان‌انگیز، کلکسیون‌های جالب NFT و جوایز درون بازی اشاره کرد. همچنین گروه قدرتمندی از توسعه‌دهندگان بازی‌های محبوبی نظیر مپل استوری (MapleStory) و دانجن فایتر آنلاین (Dungeon Fighter Online) نیز پشت سر آن قرار دارند.

بازی سولچیکس چیست؟

وجه تمایز بازی سولچیکس

منحصر به فرد بودن بازی سولچیکس بدین خاطر است که، این شما هستید که تعیین می‌کنید برای چه هدفی به این بازی پیوسته اید. به عنوان مثال، برخی از کاربران برای صعود به جدول امتیازات به انجام بازی می‌پردازند تا بتوانند جوایز بیشتری به دست آورند. در حالی که برخی دیگر نیز هدف خود را بر روی به دست آوردن سلاح‌های کمیاب NFT قرار می‌دهند.

بازی SolChicks برای کسب درآمد طراحی شده است. بنابراین شما برای صرف کردن زمان خود در محیط بازی با ارزهای دیجیتال سولچیکس پاداش دریافت می‌کنید. مینی بازی آن یعنی دانجن اسکیپ (Dungeon Escape) نیز به کاربران برتر در جدول امتیازات جایزه می‌دهد. این جوایز با ارزهای دیجیتال سولچیکس، شارد (SHARDS) و مجموعه توکن غیر مثلی SolChicks Egg پرداخت می‌شوند. راه دیگر برای کسب درآمد نیز با فروش کلکسیون‌های NFT سولچیکس میسر می‌شود. بدین ترتیب که باید به پرورش دو مورد از سولچیک‌های خود برای ایجاد یک NFT جدید و سپس فروش آن در بازار بپردازید.

وجه تمایز بازی سولچیکس

گیم پلی بازی سولچیکس (SolChicks)

گیم پلی بازی SolChicks از دو حالت اصلی تشکیل شده است.

  • اولین حالت، بازیکن در مقابل دشمن (PvE) است که در آن سولچیک‌های شما با هیولاها مبارزه می‌کنند و سعی دارند تا به اهداف مختلفی مانند یافتن گنج دست یابند.
  • در دومین حالت نیز بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) قرار می‌گیرد که در آن می‌توانید شخصیت سولچیکس را از مجموعه NFT و سلاح‌های مناسب خود انتخاب کرده و سپس آن را وارد میدان نبرد کنید.

شما در حالت دوم گیم پلی باید دیگر بازیکنان درون بازی را با دستیابی به اهداف تعیین شده شکست دهید. اگر برنده شوید، یک لوت باکس حاوی ارز دیجیتال SHARDS، SolCoins (ارز درون بازی که نباید با ارز دیجیتال SOL اشتباه گرفته شود)، تجهیزات و آیتم‌های درون بازی پاداش دریافت می‌کنید. همچنین یک حالت کاوش نیز در بازی وجود دارد که در آن می‌توانید از خط داستانی اصلی منحرف شده و برای دستیابی به موارد کمیاب بازی فارمینگ کنید.

گیم پلی بازی سولچیکس

ارز دیجیتال CHICKS چیست؟

ارز دیجیتال CHICKS برای بازی SolChicks یک توکن حاکمیتی به شمار می‌رود. شما می‌توانید این کوین را با رتبه‌بندی در تابلوی امتیازات به دست آورید. در عین حال می‌توانید این ارز دیجیتال را از سه طریق خارج از بازی یعنی خرید، استیکینگ (از طریق بازده) و فارمینگ نیز کسب کنید. قیمت ارز دیجیتال CHICKS از 12 اوت سال 2022 حول و حوش 0.00253 دلار در نوسان بوده است. در حال حاضر تنها 10 میلیارد کوین CHICKS وجود دارد که با برنده شدن بازیکنان در بازی در فواصل زمانی مشخص آزاد می‌شوند.

بیشتر بخوانید : کوین مارکت کپ چیست؟ معرفی و آموزش کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)

ارز دیجیتال SHARDS چیست؟

ارز دیجیتال SHARDS توکن‌های ابزاری بازی سولچیکس هستند که در اکوسیستم آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کوین اساسا ارز دیجیتال درون بازی محسوب می‌شود که با برنده شدن در نبردها و انجام ماموریت‌ها به عنوان پاداش به دست می‌آید. البته می‌توانید آن را از بازار ارزهای دیجیتال نیز خریداری کنید. قیمت این ارز دیجیتال از 12 اوت سال 2022 حدود 0.003863 دلار بوده است.

هر دو ارز دیجیتال CHICKS و SHARDS به صورت جداگانه ارزش زیادی دارند. اما شما باید از هر دو به طور هم‌زمان استفاده کنید تا بتوانید از ویژگی‌های خاصی مانند پرورش سولچیک‌های جدید، ارتقاء تجهیزات و خرید اقلام بهره‌مند شوید.

ارز دیجیتال های بازی سولچیکس

توکنومیک CHICKS و SHARDS

سولچیکس با عرضه اولیه (IDO) خود در صرافی‌های متمرکز (DEX) در 26 نوامبر 2021 چندین رکورد را جابجا کرد. این بازی توانست بیش از 20 میلیون دلار از 300 سرمایه‌گذار نظیر سرمایه‌گذاران خطرپذیر برتری مانند گلدن تری (GoldenTree) و اسپارتان گروپ (Spartan Group) جمع‌آوری کند. علاوه بر این، قیمت کف NFT های سولچیک نیز به میزان خیره‌کننده 844 درصد یعنی از 1.8 SOL به 17 SOL افزایش یافت.

بیشتر بخوانید : آشنایی با مفهوم توکنومیک در حوزه کریپتوکارنسی ها

مجموع عرضه ارز دیجیتال CHICKS معادل 10میلیارد کوین و عرضه ارز دیجیتال SHARDS نیز 100 میلیون کوین خواهد بود. عرضه فعلی و در گردش ارز دیجیتال CHICKS بیش از 639 میلیون کوین و SHARDS تقریبا 100 هزار کوین است. ارزش بازار ارز دیجیتال CHICKS تا 12 اوت 2022 قریب به 1.62 میلیون دلار و ارزش بازار ارز دیجیتال SHARDS نیز 386.30 دلار است.

توکنومیک ارز دیجیتال های بازی سولچیکس

3 راه کسب توکن های CHICKS

شما سه راه برای کسب ارز دیجیتال CHICKS دارید که در بازی به دست می‌آید. در اینجا روند انجام هر یک از آن‌ها توضیح داده خواهد شد.

1. درخواست یا خرید CHICKS

در طول رویداد تولید ارز دیجیتال سولچیکس می‌توانید CHICKS خود را درخواست کنید. توجه داشته باشید برای پرداخت هر هزینه درخواست باید حداقل 0.003 SOL در موجودی خود داشته باشید. مراحل درخواست ارز دیجیتال CHICKS به شرح زیر خواهد بود.

  • داشبورد CHICKS را از طریق بازدید از وب‌سایت بازی سولچیکس باز کنید.
  • کیف پول خود را به یکی از کیف پول‌های دیجیتال سولانا مانند فانتوم (Phantom)، سولفیر (Solfare)، مت والت (MathWallet) و غیره پیوند دهید.
  • داشبورد CHICKS تعداد توکن‌های قابل درخواست را پس از پیوند کیف پول به شما نشان می‌دهد.
  • روی دکمه کسب توکن‌ها یا Claim Tokens کلیک کنید.
  • همچنین می‌توانید با اتصال کیف پول خود به رادیوم سواپ (Raydium Swap) و از طریق آن به تعویض کوین‌های SOL خود با ارز دیجیتال CHICKS نیز اقدام کنید.
کسب ارز دیجیتال CHICKS در بازی سولچیکس

2. استیکینگ ارز دیجیتال CHICKS

شما می‌توانید برای استیکینگ و سهامداری ارزهای دیجیتال CHICKS خود پاداش بازدهی کسب کرده و تعداد کل آن‌ها را به مرور زمان افزایش دهید. برای این کار، باید از وب‌سایت استیکینگ SolChicks بازدید کرده و به اتصال کیف پول خود به این وب‌سایت بپردازید. سپس باید حداقل 2000 ارز دیجیتال سولچیکس را خریداری کرده و استیکینگ نمایید.

بیشتر بخوانید : استیکینگ رمز ارزها (Staking) ؛ کسب درآمد غیر فعال از رمز ارزها

استیکینگ ارز دیجیتال CHICKS در بازی سولچیکس

3. فارمینگ ارز دیجیتال CHICKS

شما می‌توانید از طریق فارمینگ در صرافی‌های غیرمتمرکز رادیوم (Raydium)، ارکا (Orca) و کروپر (Cropper) ارز دیجیتال سولچیکس را کسب کنید. برای این کار باید کیف پول خود را به این صرافی‌های غیرمتمرکز وصل کرده و ارز دیجیتال CHICKS خود را به حساب آن‌ها واریز کنید.

فارمینگ ارز دیجیتال CHICKS در بازی سولچیکس

توکن‌های غیر مثلی بازی سولچیکس

بازی SolChicks سقف 10.000 عددی را برای تولید NFT های خود تعیین کرده است. تمامی این NFT ها در نتیجه پرورش سولچیک‌ها ایجاد می‌شوند. فرآیندی که در آن شما دو تا از سولچیک‌های خود را ترکیب کرده و هزینه‌ای را نیز به وسیله ارزهای دیجیتال CHICKS و SHARDS برای ایجاد یک تخم می‌پردازید. سولچیک ظرف پنج روز از تخم خارج می‌شود و به یک NFT جدید تبدیل خواهد شد.

پنج سطح معمول، غیرمعمول، نادر، اسطوره‌ای و افسانه‌ای در تولید NFT های بازی SolChicks وجود دارد. هر چقدر NFT شما نادرتر باشد، از مزایای بیشتری در بازی برخوردار خواهید شد.

توکن‌های غیر مثلی بازی سولچیکس

جمع‌بندی

توسعه‌دهندگان بازی SolChicks با ارائه راه‌های بسیار زیاد برای کسب توکن حاکمیتی خود یعنی CHICKS جدیت دارند. همین جدیت می‌تواند سولچیکس را به یک بازی واقعی کسب درآمد با سود فراوان برای گیمرها و حامیان خود تبدیل کند. علاوه بر این، سازندگان بر داشتن یک NFT زیبا و قابل بازی تمرکز کرده‌اند. بنابراین سولچیکس را می‌توان یک رقیب بالقوه برای اولین بازی NFT با شهرت جهانی یعنی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) به حساب آورد.

البته اکوسیستم بازی سولچیکس به هیچ وجه به خط پایان نزدیک نشده است، بنابراین باید مدام آن را به‌روز کنید. در حال حاضر، نسخه آلفا بازی منتشر شده است و انتشار کامل آن احتمالا در سه ماهه چهارم سال 2022 صورت می‌پذیرد. سولچیکس احتمالا شاهد برنامه‌های توسعه قابل توجهی مانند راه‌اندازی یک برنامه بورسیه تحصیلی NFT و تجهیزات NFT نیز خواهد بود.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان