صرافی بایننس تا اتمام به روزرسانی مرج، واریز و برداشت اتریوم و رپد اتریوم را متوقف می‌کند

خانهاخبارصرافی بایننس تا...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

پس از آنکه صرافی FTX اعلام کرد که تا زمان تکمیل به روزسانی مرج اتریوم تمامی معاملات اتریوم را با هدف حفاظت و ایمنی سرمایه کاربران متوقف خواهد کرد، اکنون صرافی بایننس نیز روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد از امروز تمامی برداشت ها و واریزی های اتریوم و رپد اتریوم را به دلیل رویداد به روزرسانی مرج متوقف کند.

- Advertisement -
spot_img
توییت بایننس

در اعلامیه این پلتفرم، بایننس لیستی از توکن ها و شبکه هایی که ممکن است در زمان به روزرسانی مرج تحت تاثیر قرار بگیرند را منتشر کرد و اعلام کرد که برداشت ها و واریزی های این توکن ها و شبکه ها در زمان متوقف شدن بی اعتبار خواهد شد.

- Advertisement -

همچنین کاربرانی که سرمایه آنها به هر نحوی در زمان مشخص و به واسطه این فعالیت ها تحت تاثیر قرار گرفته باشد، واجد شرایط برای دریافت توکن های فورک احتمالی شبکه اتریوم نخواهند بود. بنابر اعلامیه صرافی این توکن ها و شبکه ها شامل اتریوم (آربیتروم)، آپتیمیزم و رپد اتریوم می‌شوند.

مطلب مفید: به بازی والهالا فلوکی اینو (Valhalla) خوش آمدید!

متوقف شدن تراکنش ها در شبکه های نام برده تا زمان تکمیل شدن به روزرسانی مرج اتریوم ادامه خواهد داشت. بنابر بیانیه صرافی بایننس، هدف از این اقدام ایجاد امنیت در تخصیص توکن های فورک شده احتمالی پس از تکمیل به روزرسانی است.

این صرافی در ادامه بیانیه خود گفت که این اقدام پیشگیرانه موقتی است و واریزها و برداشت ها در شبکه های مشخص شده پس از پایدار شدن شبکه و تکمیل مرج از سر گرفته خواهد شد. گفتنی است که در زمان مرج، معاملات اتریوم تحت تاثیر تعلیق و توقف شبکه های نامبرده شده قرار نخواهد گرفت.

انتظار می‌رود که به روزرسانی مورد انتظار مرج باعث کاهش مصرف انرژی در شبکه اتریوم تا 99.95% شود و این شبکه را به یکی از کم مصرف ترین شبکه های بلاک چینی و همچنین دوستدار محیط زیست تبدیل کند. علاوه بر آن، اتریوم پس از این به روزرسانی به احتمال زیاد و با توجه به انتقال به مکانیسم اثبات سهام به یک دارایی ضد تورمی تبدیل خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان