ویتالیک بوترین: تیم توسعه ترا با هدف افزایش ارزش لونا در بازار دستکاری کرده است

خانهاخبارویتالیک بوترین: تیم...

آنچه می‌خوانید...

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم در مصاحبه ای طولانی با ازرا کلین، مقاله نویس نیویورک تایمز ادعا کرد که تیم ترا لونا به منظور افزایش ارزش توکن بومی این شبکه اقدام به دستکاری در بازار کرده است. بوترین در صحبت های خود گفت که هیچکس نمی‌داند تیم شبکه ترا با پشتوانه بیت کوین خود مشغول انجام چه کاری بوده است.

بنابر صحبت های برنامه نویس کانادایی، فاجعه ترا نشان می‌دهد که غیرمتمرکز سازی پاسخی برای تمامی مشکلات نیست. حتی اگر الگوریتم باز و شفاف باشد، در صورت اجرای ضعیف می‌تواند شکننده باشد. بوترین معتقد است که مکانیسم اصلی شکست پروژه ترا اقتصاد بد آن بوده است.

- Advertisement -

وی در ادامه صحبت های خود اشاره داشت که بسیاری از افراد باهوش در گذشته اشاره داشتند که ترا از نظر بنیادی پروژه ای بسیار ضعیف و بد است. همانطور که پیش تر پوشش داده شد، لونا کلاسیک، توکن بومی شبکه ترا که پس از ایجاد لونا 2.0 به این نام تغییر یافت، در ماه سپتامبر و علیرغم حکم بازداشت دو کوان، بنیانگذار شبکه با رشد بسیار خوبی همراه شد.

مطلب مفید: آیوتا (IOTA) چیست و چگونه کار می‌کند؟

تعجب ویتالیک بوترین از سقوط قیمت پس از مرج

ویتالیک بوترین پس از صحبت درباره ترا به وضعیت اتریوم پرداخت و اشاره داشت که از سقوط قیمت پس از به روزرسانی مورد انتظار مرج شگفت زده شده است. قیمت اتریوم از زمان تکمیل مرج و راه اندازی آن در شبکه اصلی با سقوطی 18 درصدی همراه شده است. این در حالی است که به روزرسانی و انتقال شبکه به مدل اثبات سهام بدون هیچ مشکلی و با موفقیت کامل صورت گرفت.

بوترین معتقد است که یکی از دلایل سقوط قیمت اتریوم علیرغم اخبار بنیادی خوب برای این ارز، عملکرد نامناسب بازارهای سهام و اقتصاد کلان بوده است. وی در پایان صحبت های خود گفت که سقوط بازارهای سهام در این چند هفته در ریزش اتریوم و دیگر ارزهای بزرگ بازار بی تاثیر نبوده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان