ادغام اپل پی در پلتفرم استپن؛ واکنش توکن GMT چه بود؟

خانهاخبارادغام اپل پی...

آنچه می‌خوانید...

پلتفرم استپن (Stepn)، بازی حرکت برای کسب درآمد در فضای وب 3 به‌منظور بهبود دسترسی و افزایش کاربران اعلام کرده است که اپل پی (Apple Pay) را در پلتفرم خود ادغام کرده است. بدین ترتیب با ادغام اپل پی در استپن، کاربران این پلتفرم می‌توانند از اپل پی برای خرید با ارزهای فیات در درون این برنامه استفاده کنند.

به نقل از کوین گیپ، هدف پلتفرم استپن از چنین اقدامی آن است که کاربران برای خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال این برنامه نیازی به خروج و استفاده از بازارهای خارجی نداشته باشند.

- Advertisement -

گفتنی است که این حرکت شرکت استرالیایی کمی پس از آن صورت گرفته که اکسی اینفینیتی، بازی محبوب P2E نیز کمی پیش از ادغام اپل پی در پلتفرم خود خبر داده بود. بر اساس این توسعه‌های اخیر، به نظر می‌رسد اپل رویکرد خود نسبت به بلاک چین و بازی‌های بلاک چینی مبتنی بر تلفن‌های همراه را تغییر داده است.

ادغام اپل پی در استپن

با قرار گرفتن اپل پی در پلتفرم به‌عنوان راهکار پرداختی یکپارچه، استپن قصد دارد تا موانع بر سر راه کاربران هنگام خرید و فروش دارایی‌ها را حذف کند. ادغام این مدل پرداختی می‌تواند استفاده از پلتفرم را ساده‌تر کند و به کاربران اجازه دهد تا با استفاده از کارت‌های اعتباری خود و اتصال آن‌ها به اپل پی به خرید و فروش در استپن مشغول شوند. گفتنی است که این پلتفرم انتظار دارد با ساده‌سازی فرایند تراکنش‌ها، کاربران بیشتری را جذب کند و همچنین دسترسی بیشتری برای آن‌ها فراهم کند.

علاوه بر آن، استپن قابلیت جدیدی با نام Badges & Achievement را تنها برای کاربران سیستم‌عامل iOS راه‌اندازی کرده است. این قابلیت می‌تواند تجربه بازی کاربران را بهبود بخشد و پاداش‌های خوبی را در حین پیشرفت در بازی به آن‌ها اهدا می‌کند. یاون رونگ (Yawn Rong)، هم‌بنیانگذار شرکت توسعه‌دهنده این پلتفرم درباره ادغام اپل پی با استپن توضیح داد که از نظرش این حرکت می‌تواند گام مهمی برای اضافه شدن میلیون‌ها کاربر به فضای وب 3 باشد.

مطلب مفید: بهترین کیف پول های غیرحضانتی (Non-Custodial) سال 2023

امیدوار به بازگرداندن علاقه کاربران

باید اشاره داشت که به‌طور تاریخی، سیاست‌های اپل در رابطه با تراکنش‌های مربوط به دارایی‌های داخل بازی‌ها از دید بازیکنان و بازی‌های مختلف کمی خصمانه بوده است. علاوه بر آن، اپل از توسعه‌دهندگان بازی‌ها می‌خواهد تا 30% از درآمد تراکنش‌های خود را به این شرکت اختصاص دهند که خود یکی از عوامل بحث‌برانگیز بودن سیاست‌های اپل است.

با این حال، در پی پذیرش بازی‌های بلاک چینی اخیر در اپ استور و همچنین ادغام اپل پی با برخی از آن‌ها، اعضای جامعه معتقدند که علاقه به این پلتفرم‌ها به‌خصوص استپن می‌تواند دوباره از سر گرفته شود و شاهد ورود کاربران جدیدی به این بازی باشیم.

قابل‌توجه است که تعداد بازیکنان استپن از ماه مه 2022 و رسیدن آن به اوج 700 هزار نفری با کاهش سنگینی همراه شد و در حال حاضر به کمتر از 23 هزار نفر می‌رسد. با این حال، اخبار ادغام اپل پی در استپن می‌تواند کاربران جدیدی را به پلتفرم اضافه کند و همین موضوع باعث افزاش قیمت توکن بومی پلتفرم یعنی GMT نیز شده است.

در شبانه‌روز گذشته، قیمت این ارز با رشد 8 درصدی همراه بوده است. در حال حاضر قیمت این ارز در محدوده 0.3 دلاری قرارگرفته و سرمایه‌گذاران امیدوارند که شاهد رشد بیشتری نیز باشند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان