کاردانو اولین استیبل کوین قانون گذاری شده خود را راه اندازی می‌کند

خانهاخبارکاردانو اولین استیبل...

آنچه می‌خوانید...

روز گذشته، EMURGO، بازوی تجاری کاردانو، برنامه راه اندازی اولین استیبل کوین این شبکه با نام USDA را اعلام کرد. به نقل از کریپتوگلوب که این ارز، اولین استیبل کوین کاملا پشتیبانی شده توسط دلار و همچنین مطابق با قوانین در اکوسیستم کاردانو است.

USDA، استیبل کوین قانون گذاری شده کاردانو

EMURGO، یک شرکت تکنولوژی بلاکچین است که در سال 2017 راه اندازی شد و برای شرکت‌ها، استارت آپ‌ها، دولت‌ها و توسعه دهندگان راهکارهای مربوط به این حوزه را فراهم می‌کند. از راهکارهای این شرکت می‌توان به توسعه برنامه‌ها، ساخت ابزار مناسب برای توسعه دهندگان، آموزش در حوزه بلاکچین و سرمایه گذاری در استارت آپ‌ها اشاره داشت.

- Advertisement -

بر اساس گزارش خبری این شرکت، استیبل کوین USDA ارزی با ترکیبی از ثبات دلار آمریکا، امنیت کاردانو، کارمزد پایین و همچنین دوستدار محیط زیست است که ارزش دارایی‌های سرمایه گذاران را با پیوند یک به یک به دلار آمریکا قفل می‌کند، نوسانات را کاهش می‌دهد و اجازه انجام تراکنش‌های جهانی را بدون نیاز به تاخیرهای زیرساخت بانکی می‌دهد.

بازوی تجاری کاردانو همچنین گفته است که با یک شرکت خدمات مالی قانون گذاری شده در آمریکا همکاری کرده تا اطمینان حاصل کند که USDA کاملا مطابق دستورالعمل‌های قانونی عمل خواهد کرد. هدف از این اقدام آن است که استیبل کوین شبکه باعث شود سرویس‌های مالی بیشتری به زودی به اکوسیستم کاردانو روی بیاورند.

استیبل کوین USDA بخشی از آنزنس (Anzens)، محصول جدید EMURGO است که هدف آن ایجاد پلی میان دیفای و امور مالی سنتی است. آنزنس درگاهی را به محصولات و خدمات مالی قانون گذاری شده در اکوسیستم کاردانو باز می‌کند که در آن کاربران می‌توانند دلارهای خود را به صورت توکن درآورند و به عنوان دارایی بومی کاردانو منتقل کنند.

مطلب مفید: معامله بر اساس اخبار چطور انجام می‌شود؟ آیا این معامله سودآور خواهد بود؟

وینیت بووانگیری، مدیر بخش فینتک شرکت در این باره گفت:

«اکوسیستم کاردانو با این هدف ساخته شد برنامه‌های دنیای واقعی را وارد حوزه کریپتو کند و بنیادی را بسازد که اقتصاد آینده را ایجاد می‌کند. معرفی استیبل کوین کاملا پشتیبانی شده و مطابق با قوانین گام بعدی در درک آینده جامعه کاردانو است.

USDA، دارایی بومی است که در شبکه به صورت آزادانه قابلیت انتقال دارد. این استیبل کوین نه تنها به سرمایه‌گذارانی که تراکنش‌های مالی روی بلاک چین انجام می‌دهند ثبات ارائه می‌کند، بلکه مسیری را برای اکوسیستم کاردانو ایجاد می‌کند تا بتوان مشکل بانکداری را حل کرد.»

این شرکت همچنین افزود که آنزنس گام بعدی در اکوسیستم کاردانو برای رسیدگی به برخی از بزرگترین چالش‌های صنعت کریپتو در ایجاد راه‌ حل‌های دنیای واقعی است که به طور یکپارچه به دنیای خدمات مالی سنتی متصل می‌شوند. از مدیریت ترازنامه مالی وب 3 تا پرداخت‌های کارتی مستقیم با ارزهای دیجیتال و خدمات وام دهی و وام گیری، آنزنس می‌تواند استانداردی ایمن و درگاهی میان دیفای و امور مالی سنتی باشد.

همچنین در ادامه گزارش اشاره شد که USDA در پلتفرم آنزنس و در سه ماه ابتدایی سال 2023 راه اندازی خواهد شد. پس از آن کاربران می‌توانند دلار خود را از طریق کارت‌های اعتباری، انتقال الکترونیکی و یا تبدیل به ADA به این استیبل کوین تبدیل کنند. گفتنی است که علاوه بر دلار، این شرکت به زودی اجازه خواهد که کاربران دیگر استیبل کوین‌های خود مانند تتر و یو اس دی سی و ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم را نیز به این ارز تبدیل کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال  با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان