پلیس بین الملل برای بنیانگذار ترا اعلان قرمز صادر کرد

خانهاخبارپلیس بین الملل...

آنچه می‌خوانید...

در اتفاقی قابل توجه، اینترپل، پلیس بین الملل برای دو کوان، بنیانگذار شبکه ترا اعلان قرمز صادر کرده است. با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد مشکلات حقوقی که سقوط لونا را کلید زد به اندازه ای مهم بوده که توجه این نهاد بین المللی را نیز جلب کرده است.

گفتنی است که اعلان قرمز به تنهایی حکم بازداشت نیست بلکه درخواستی از مقامات پلیس کشورهای مختلف برای  همکاری با این نهاد در یافتن مکان و سپس بازداشت فرد مورد است.

- Advertisement -

اعلان قرمز توسط مقامات سئول تایید شد

تا به اینجای کار، اعلان قرمز اینترپل در وبسایت رسمی این نهاد قابل مشاهده نیست. با این حال و بر اساس گزارشی از بلومبرگ، مقامات سئول تایید کرده‌اند که چنین درخواستی برای دوکوان ثبت شده است. همانطور که پیش تر پوشش داده شد، حکم بازداشت دو کوان مدتی قبل و توسط دادگاهی در کره جنوبی به جرم نقض قوانین مالی کشور صادر شد. در آن زمان همه فکر می‌کردند که وی در سنگاپور اقامت دارد اما روز 17 سپتامبر آژانس های قانونی تایید کردند که دو کوان در سنگاپور حضور ندارد.

 دو کوان در حال فرار است

گزارش ها و اخبار بدست رسیده از سنگاپور تناقض زیادی با ادعاهای کوان مبنی بر همکاری با مقامات دارد. این اتفاقات نشان دارد که به نظر حق با مقامات کره جنوبی بوده و دو کوان در حال فرار است. این اظهارنظر در حالی منتشر شده که چندی پیش مدیرعامل شرکت ترا فرم لبز گفته بود:

«من در حال فرار نیستم، هر آژانس دولتی که قصد برقراری ارتباط با من را داشته، من به صورت کامل با آنها همکاری می‌کنم و چیزی برای پنهان کردن ندارم. ما در فرایندی هستیم که باید از خود در چندین حوزه قضایی دفاع کنیم، ما کاملا متحد هستیم و در ماه های آینده حقیقت را به صورت شفاف به همه نشان خواهیم داد.»

مطلب مفید: آموزش مینت NFT سولانا از طریق متاپلکس (Metaplex)

گفتنی است که در صورت بازگشت به وطنش، باید در اسرع وقت مقامات را مطلع سازد. اگر مکان وی توسط مقامات پلیس پیدا شود وی با اتهاماتی مانند فساد مالیاتی و افزایش سرمایه غیرقانونی است.

اخبار منفی اینترپل و مقامات کره در حالی منتشر شده که سرمایه گذاران لونا در پی رشد اخیر قیمت انتظار داشتند دوباره ارزهای اکوسیستم ترا به روزهای خوب خود بازگردند. باید توجه داشت که علاوه بر نهادهای اشاره شده، گروه هکری انانیموس نیز وعده داده که معاملات تجاری گذشته دو کوان را بررسی خواهد کرد و اطلاعات مرتبط با این پرونده را فاش خواهد کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان