داده‌های جدید: پس از مرج، تعداد بلاک های تولید شده در شبکه اتریوم افزایش یافته است

خانهاخبارداده‌های جدید: پس...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

تازه‌ترین داده‌ها نشان می‌دهد به روزرسانی مرج که به دنبال آن الگوریتم اجماع شبکه اتریوم به اثبات سهام تغییر کرد، تاثیر مثبتی در روند تولید بلاک های جدید در این شبکه بلاکچینی گذاشته است.

مرج یکی از مهم‌ترین به روزرسانی های اتریوم محسوب می‌شود. در نتیجه هیاهوی تبلیغاتی، تصورات غلط متعددی در رابطه با کاهش کارمزد گس شبکه و افزایش سرعت تراکنش‌ها در دوران پسا مرج به وجود آمد که بسیاری از کارشناسان آنها را رد کردند. با این حال، به نظر می‌رسد برخی از پارامترهای بلاکچین اتریوم پس از به روزرسانی مرج بهبود یافته است. آخرین داده‌ها نشان می‌دهد در روزهای اخیر، تعداد بلاک تولید شده در شبکه رشد بسیاری را تجربه کرده و میانگین زمان تولید هر بلاک کاهش یافته است.

- Advertisement -

مرج اتریوم در تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور) انجام شد و الگوریتم اجماع شبکه با موفقیت تغییر کرد. بر اساس داده‌های موجود، در همان روز پس از این به‌روزرسانی، تعداد بلاک های تولید شده حدود 18% افزایش یافت و از 6000 بلاک، به 7100 بلاک در روز رسید.

تعداد بلاک‌های تولیدشده در شبکه اتریوم در هر روز
تعداد بلاک‌های تولیدشده در شبکه اتریوم در هر روز پیش و پس از مرج

علاوه بر این، میانگین زمان تولید بلاک‌های جدید یا مقدار زمانی که اعتبارسنج‌ها (یا ماینرها) در یک بلاکچین برای تایید تراکنش‌ها احتیاج دارند، در شبکه اتریوم بیش از 13% کاهش یافته است.

میانگین زمان تولید بلاک در شبکه اتریوم
میانگین زمان تولید بلاک در شبکه اتریوم

این داده‌ها نشان می‌دهد علیرغم ریزش قیمت اتر پس از مرج، این به روزرسانی بر برخی پارامترهای شبکه بلاکچینی اتریوم تاثیر مثبتی گذاشته است.

مطلب مفید: آموزش ساخت بهترین و سودآورترین برنامه سرمایه گذاری

پس از آخرین به‌روزرسانی در بلاکچین اتریوم و منسوخ شدن الگوریتم اجماع اثبات کار، قیمت پردازنده‌های گرافیکی در کشور چین به شدت سقوط کرد به طوری که قیمت پردازنده Nvidia GeForce RTX 3080 از 8000 یوان (1118 دلار) به 5000 یوان کاهش یافت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان