روز سبزپوش بازار رمزارزها به رهبری اتریوم و بیت کوین؛ 250 میلیون دلار لیکوئید شد

خانهاخبارروز سبزپوش بازار...

آنچه می‌خوانید...

شور و نشاط در دو روز گذشته بار دیگر به بازار رمزارزها بازگشته و شاهد سبزپوش شدن این بازار هستیم. در 24 ساعت اخیر، اتریوم به روند خوب خود ادامه داد و به 1455 دلار رسید. قیمت بیت کوین نیز بالاخره مقاومت 22000 دلاری را شکست و در زمان نگارش این خبر، در حوالی 22200 دلار معامله می‌شود.

نمای کلی بازار رمزارزها
نمای کلی بازار رمزارزها

افزایش قیمت اتریوم به دنبال اعلام تاریخ دقیق به‌روزرسانی مرج توسط توسعه‌دهندگان این پروژه رقم می‌خورد. تیم بیکو، توسعه‌دهنده ارشد اتریوم چند روز پیش اعلام کرد مرج اتریوم و گذار آن از الگوریتم اثبات کار به اثبات سهام، به احتمال زیاد 19 سپتامبر نهایی خواهد شد.

- Advertisement -

جالب است بدانید در واکنش به افزایش قیمت اتریوم، نهنگ‌ها نیز به بازار بازگشتند به طوری که تعداد کیف پول‌های بزرگ در شبکه اتریوم، بیش از 130 عدد بیشتر شده است.

انتظار می‌رود روند افزایشی اتریوم ادامه داشته باشد. با شکسته شدن مقاومت 1450 دلاری، اکنون اتر به دنبال شکستن مقاومت روانی 1500 دلاری است. در صورتی که این مقاومت شکسته شود، احتمالا شاهد افزایش قیمت تا 1580 دلار خواهیم بود.

با رشد اتریوم و بیت کوین، 250 میلیون دلار لیکوئید شد

با بهبود بازار ارزهای دیجیتال، در چند روز گذشته در مجموع 150 میلیارد دلار به ارزش کل این بازار اضافه شده و این معیار دوباره به بالای 1 تریلیون دلار بازگشته است.

با افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم در 24 ساعت گذشته، بیش از 250 میلیون دلار از موقعیت‌های معاملاتی تریدرها لیکوئید شده است که بیش از 160 میلیون دلار آن مربوط به پوزیشن‌های شورت است.

بر اساس داده‌های Coinglass، بزرگترین پوزیشن لیکوئید شده در صرافی FTX صورت گرفته و در آن، 2.83 میلیون دلار اتریوم لیکوئید شده است.

نظر شما در رابطه با بازگشت قیمت‌ها چیست؟ آیا قیمت اتریوم و بیت کوین به رشد خود ادامه خواهند داد؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

1 نظر

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان