ال جی به دنبال حق ثبت تلویزیون‌هایی با قابلیت معاملات NFTها

خانهاخبارال جی به...

آنچه می‌خوانید...

ال جی الکترونیک، غول حوزه فناوری در کره جنوبی به دنبال دریافت حق ثبت و امتیاز تلویزیون‌های هوشمند مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران اجازه می‌دهد معاملات NFT انجام دهند. گفتنی است که این اطلاعات روز 11 مه و در پایگاه داده WIPO (سازمان مالکیت معنوی جهانی) منتشر شد.

حق ثبت ال جی برای تلویزیون مبتنی بر بلاک چین

به نقل از کوین تلگراف، بر اساس مستندات این سازمان، درخواست ثبت حق امتیاز انحصاری آل جی 18 ماه پس از تاریخ ثبت یا ثبت اولویت منتشر می‌شود. بنا بر چنین جدول زمانی، شرکت آل جی در نوامبر 2021 درخواست خود را ارائه کرده بوده است.

- Advertisement -

مراحل بعدی شامل بررسی اساسی و به دنبال آن اعطا یا رد حمایت قانونی از امتیاز انحصاری و حق اختراع خواهد بود. بر اساس درخواست این شرکت، تکنولوژی آل جی به دستگاه‌ها اجازه می‌دهد تا به یک کیف پول رمزارزی و بازار NFT متصل شوند و تراکنش‌های خود را انجام دهند. هنگام اتصال به یک سرور بازار NFT، تلویزیون آل جی کد QR را روی صفحه ‌نمایش می‌دهد که از طریق آن می‌توان تراکنش را با کیف پول رمزارزی تکمیل کرد.

مطلب مفید: معرفی لیست بهترین میم کوین سال 2023 برای سرمایه‌ گذاری

باید اشاره داشت که درخواست حق ثبت این فناوری در پی آن صورت می‌گیرد که شرکت آل جی در ماه سپتامبر گذشته پلتفرم NFT خود را با نام LG Art Lab بر بستر شبکه هدرا منتشر کرد. این بازار به تلویزیون‌های با سیستم عامل وب 5.0 و بالاتر اجازه می‌دهد دارایی‌های دیجیتال را معامله کنند.

هنوز مشخص نیست که تلویزیون‌های این شرکت از  کیف پول‌های مختلف پشتیبانی خواهد کرد یا تنها به Wallypto، کیف پول رمزارزی تلفن‌های همراه آل جی محدود می‌شود. گفتنی است که در چند وقت اخیر، این شرکت همواره در حال ارائه راهکارهای وب 3 بوده است.

در ماه ژانویه شرکت از همکاری با پلتفرم‌های مبتنی بر تکنولوژی ابری Oorbit و Pixelynx خبر داد. این در حالی است که سال گذشته، سامسونگ، رقیب آل جی از تلویزیون‌های هوشمندی پرده برداشت که در آن‌ها پلتفرم معاملات NFTها وجود دارد. گفتنی است که سامسونگ نیز مانند آل جی حضور فعالی در دنیای ارزهای دیجیتال داشته و از طریق بازوی تجاری خود Samsung Next فعالیت زیادی در حوزه متاورس نیز داشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان