کلاینت اوپن اتریوم پشتیبانی از برنامه خود را پایان داد

خانهاخبارکلاینت اوپن اتریوم...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: اوپن اتریوم (OpenEthereum)، یکی از معروف ترین کلاینت های شبکه اتریوم در پی به روزرسانی ادغام (مرج) شبکه خبر از پایان پشتیبانی برای نرم افزار خود داده است. این پروتکل با ایجاد نرم افزار متصل به شبکه اتریوم به کاربران اجازه می‌دهد تا برای استخراج دومین رمز ارز بزرگ بازار نودهای اتریوم ایجاد کنند.

تیم اوپن اتریوم در یک پست توییتری توضیح داد که با نزدیک شدن به روزرسانی ادغام و سخت تر شدن مدیریت پایگاه کدهای شبکه زمان مناسبی برای پایان دادن به پشتیبانی از این نرم افزار است.

- Advertisement -
توییت اوپن اتریوم

این پروژه قبلا در اختیار شرکت زیر ساخت بلاک چین پاریتی تکنولوژی بود و در سال 2019 به مالکیت سازمان خود گردان اوپن اتریوم درآمد. در آن زمان پاریتی عنوان کرد، قصد دارند پایگاه کدها را تا زمانی که برای اعضای جامعه کاربردی است پایدار و زنده نگه دارند. تیم اوپن اتریوم در این باره گفت:

«کاربردی بودن نرم افزار عمر خود را کرده است و اکنون زمان آن فرا رسیده که به سمت فاز بعدی و یک زیرساخت با انرژی پاک و مقیاس پذیر حرکت کنیم.»

تیم اوپن اتریوم گفت که کلاینت ها باید به روزرسانی پیش روی شبکه مد نظر قرار دهند و و به وسیله آن با موفقیت به مکانیسم اثبات سهام روی بیاورند. همچنین از کاربران خواست تا کلاینت های خود را به دیگر نرم افزارهای فعال در این حوزه مانند اریگون و نترمایند تغییر دهند.

مطلب مفید: انقلاب وب 3، دیفای و نرم افزارهای غیر متمرکز در بلاک چین بیت کوین

ادغام نام به روزرسانی شبکه اتریوم است که توسط آن شاهد یکی شدن زنجیره بیکن و زنجیره اصلی اثبات کار شبکه خواهیم بود. از زمان مطرح شدن این طرح در سال 2016 همواره شاهد تاخیر در به روزرسانی مذکور بودیم و در نهایت سال 2019 زمان اجرایی شدن آن بود.

انتظار می‌رفت که ادغام در اواسط 2022 صورت گیرد اما در ماه آوریل تیم توسعه اتریوم خبر از تاخیر دوباره پروژه داد. در همین راستا یکی از توسعه دهندگان شبکه گفت که اگر مشکل خاصی پیش نیاید در ماه اوت شاهد ادغام خواهیم بود.  

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان