ایلان ماسک: درآمد توییتر با کاربران تقسیم می‌شود

خانهاخبارایلان ماسک: درآمد...

آنچه می‌خوانید...

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت توییتر روز جمعه و در یک پست توییتری اعلام کرد که این پلتفرم درآمد حاصل از تبلیغات در بخش ریپلای توییت‌ها را با تولیدکنندگان محتوایی که اشتراک تیک آبی توییتر (Twitter Blue) دارند تقسیم خواهد کرد. بر اساس گفته‌های وی، برنامه تقسیم درآمد توییتر از روز شنبه آغاز به کار کرده اما همچنان اطلاعات دقیق و جامعی نسبت به جزئیات و نحوه کار آن وجود ندارد.

برنامه تقسیم درآمد توییتر

به نقل از ورج، در حال حاضر خرید اشتراک توییتر بلو هزینه‌ای 8 دلاری به ازای هر ماه را برای کاربران دارد. باید توجه داشت که 8 دلار در صورتی است که کاربران اشتراک را مستقیم از سایت توییتر خریداری کنند. اگر قصد خرید اشتراک از اپ استور، گوگل پلی یا اپل استور را داشته باشید، هزینه 11 دلار خواهد شد. درهمین حین، ارزان‌ترین گزینه سالانه برای کاربران نیز می‌تواند خرید مستقیم از توییتر و پرداخت 84 دلار باشد.

- Advertisement -

همان‌طور که اشاره شد، اطلاعات دقیقی نسبت به برنامه تقسیم درآمد توییتر وجود ندارد و مشخص نیست که توییت‌ها چند بار باید دیده شوند تا مشمول درآمد شوند. بااین‌حال و با توجه به رابطه نه‌چندان خوب توییتر با تبلیغات، درآمد تولیدکنندگان محتوا می‌تواند با چالش‌های زیادی همراه باشد.

درحالی‌که این اعلامیه به‌صورت ناگهانی اعلام شد اما ماسک در گذشته نیز درباره تولیدکنندگان محتوا و به‌خصوص تقسیم درآمد با آنها صحبت کرده بود. یکی از مزایای توییتر بلو برای کاربران امکان آپلود ویدیوهای با کیفیت‌تر و طولانی‌تر است. علاوه بر آن، توییتر اخیرا قابلیت مشاهده تعداد بازدید از توییت‌ها را نیز به پلتفرم خود اضافه کرده است.

مطلب مفید: حداکثر مقدار قابل استخراج (MEV)  چیست؟

توییت ایلان ماسک

باید اشاره داشت که کاربران در گذشته می‌توانستند از طریق قابلیت‌های انعام و Super Follows به کسب درآمد با حساب خود بپردازند و اکنون برنامه تقسیم درآمد توییتر نیز به این برنامه‌ها اضافه‌شده است. این قابلیت جدید می‌تواند به توییتر در رقابت با پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب، اینستاگرام و تیک تاک نیز کمک کند. گفتنی است که این پلتفرم‌ها دارای سیستمی هستند که به تولیدکنندگان محتوا به‌طور مستقیم یا از طریق تقسیم درآمد، پول می‌دهند.

علیرغم تمامی این موارد، اطلاعات زیادی از برنامه اشاره‌شده در دسترس نیست و حساب‌های مربوط به تولیدکنندگان محتوا در توییتر نیز هنوز پستی در رابطه با این برنامه یا جزئیات آن منتشر نکرده‌اند. برای مثال، مشخص نیست که آیا تنها لازمه برای کسب درآمد داشتن اشتراک توییتر بلو است یا الزامات دیگری نیز نیاز هست.

یوتیوب برای پرداخت‌های خود به کاربران نیازمندی‌ها و تعداد دنبال کنندگان را مشخص کرده است. درباره توییتر اما سؤالات زیادی وجود دارد که هنوز ماسک پاسخی برای آنها نداده است. از مهم‌ترین این سؤال‌ها می‌توان به چگونگی دریافت پول توسط تولیدکنندگان و سهم توییتر از این تبلیغات اشاره کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان