تحلیل استلار؛ آیا رالی صعودی قیمت XLM در پیش است؟

آنچه می‌خوانید...

قیمت XLM، توکن بومی شبکه استلار و رقیب ریپل در هفته‌های گذشته با رشد خوبی همراه بوده است و پس از برخورد به کف قیمتی خود واکنش مناسبی داشته است. تحلیل استلار نشان می‌دهد که قیمت این ارز به‌تازگی به مقاومت 0.12 دلاری واکنش منفی نشان داده و اکنون در نزدیکی میانگین متحرک 20 روزه در محدوده 0.10 دلاری قرارگرفته است. انتظار می‌رود که خریداران در این ناحیه وارد بازار شده و از استراتژی خرید در کف قیمتی استفاده کنند.

تحلیل استلار

به گزارش کوین تلگراف و بنا بر تحلیل استلار، اگر قیمت این ارز به میانگین متحرک 20 روزه در محدوده 0.1 دلاری واکنش مثبت نشان دهد، خریداران تلاش خواهند کرد تا مقاومت پیش رو در 0.12 دلاری را از پیش رو بردارند.

- Advertisement -
نمودار قیمت استلار

باید اشاره داشت که در صورت عبور قیمت از این مقاومت، شاهد تکمیل الگوی کف نیم‌دایره برای استلار خواهیم بود. الگویی که در صورت تأیید می‌تواند آغازگر روند صعودی خوبی باشد. با عبور قیمت از مقاومت، اولین هدف خریداران محدوده 0.15 دلاری و پس از آن حرکت به سمت هدف الگو در 0.17 دلار خواهد بود.

از سویی دیگر، اگر قیمت در واکنش به میانگین متحرک 20 روزه با ریزش همراه شود، به معنای آن خواهد بود که خریداران کنترل بازار را از دست داده و فروشندگان در حال ورود به بازار هستند. در این صورت، ممکن است شاهد سقوط قیمت استلار تا میانگین متحرک 200 روزه در 0.09 دلاری باشیم. این سطح از اهمیت بالایی برای خریداران برخوردار است چرا که شکست آن منجر به افزایش فشار فروش و سقوط قیمت تا حمایت بعدی در کف 0.07 دلاری خواهد بود.

مطلب مفید: Reality Metaverse چیست؟ آشنایی با بازی Landlord GO

تحلیل نمودار 4 ساعته

تحلیل نمودار 4 ساعته استلار نشان می‌دهد که قیمت این ارز دیجیتال در حال اصلاح داخل یک الگوی سه‌گوش نزولی است. نمودار 4 ساعته بیانگر آن است که قیمت XLM به سطح حمایتی این الگو واکنش مثبت نشان داده و اکنون خریداران در تلاش هستند تا قیمت را به مقاومت الگو رسانده و حتی از آن عبور دهند. اگر خریداران موفق شوند، قیمت را از این الگو خارج کنند، شاهد رالی صعودی استلار به سمت 0.11 دلار و در ادامه مقاومت مهم 0.12 دلاری خواهیم بود.

نمودار استلار

از طرفی دیگر، واکنش منفی و سقوط قیمت به زیرخط حمایتی الگوی سه‌گوش نزولی به معنای افزایش فشار فروش در بازار خواهد بود. در محدوده 0.1 دلاری واکنش ضعیفی وجود دارد که اگر شکسته شود، اصلاح و سقوط قیمت می‌تواند تا میانگین متحرک 200 روزه ادامه یابد.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین تلگراف است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان