تحلیل بیت کوین؛ روند بازگشتی BTC تا چه سطحی ادامه خواهد داشت؟ (۲۷ خرداد ۱۴۰۲)

خانهتحلیل ارز دیجیتالتحلیل بیت کوین؛...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

در حالی که قیمت بیت کوین در روزهای گذشته با اصلاح سنگینی همراه شد و به کانال 24000 دلاری نیز سقوط کرد، اقدام قابل‌توجه شرکت سرمایه‌گذاری بلک راک به نظر برای تغییر اوضاع کافی بود. تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که کمتر از 24 ساعت پس از ثبت درخواست این شرکت برای ETF اسپات خود، قیمت این ارز با رالی صعودی خود موفق شد سطح 26000 دلاری را پس بگیرد و به بالاترین سطح در یک هفته گذشته برسد.

- Advertisement -
spot_img

به نقل از کوین تلگراف، بیت کوین در شبانه‌روز گذشته با رشد 5 درصدی همراه بوده و اکنون در محدوده 26700 دلاری معامله می‌شود. این اتفاق در حالی رخ داده است که روز پنجشنبه، قیمت در کف 25000 دلاری قرار داشت تا شاهد اهمیت اقدام بلک راک و همچنین واکنش و انتظارات جامعه از آن باشیم.

- Advertisement -

علیرغم رالی صعودی و حرکت به سمت 26700 دلار، همچنان این ترس میان سرمایه‌گذاران وجود دارد که حتی اخبار مربوط به شرکت بلک راک نیز نتواند در بلندمدت حرکت مثبت بیت کوین را حفظ کند. به همین دلیل، سرمایه‌گذاران و تریدرها با احتیاط کامل نسبت به بیت کوین عمل می‌کنند.

رخداد این اتفاق به معنای آن نیست که سرمایه‌گذاران حرفه‌ای برنامه‌های خود برایی سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را رها کرده‌اند. نظرسنجی از سرمایه سازمانی در ماه آوریل نشان می‌دهد که نزدیک به 90% از مشارکت‌کنندگان آماده هستند تا در صورت پشتیبانی یک موسسه مالی سنتی، در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند. همچنین اکثریت آن‌ها معتقدند که 12 ماه آینده برای دارایی‌های دیجیتال بسیار خوب خواهد بود.

علاوه بر موارد اشاره شده، روز گذشته بنیان‌گذاران پلتفرم تحلیلی گلسنود در یک پست توییتری به یک اندیکاتور تحلیلی سنتی و 2 شاخص آنچین بیت کوین اشاره داشتند که دقیقاً حالتی مشابه با سال 2020 و قبل از رالی صعودی قیمت به خود گرفته‌اند. باید دید که آیا بیت کوین می‌تواند روند بازگشتی خود را ادامه‌دار کند و درنهایت از فاز نزولی کنونی خارج شود یا اخبار بلک راک تنها هیجانی برای کوتاه‌مدت بوده و دوباره شاهد بازگشت قیمت به سطوح پایین‌تر خواهیم بود.

مطلب مفید: شبکه OMEGA و توکن OMN چیست؟

تحلیل بیت کوین

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که قیمت این ارز روز 14 ژوئن با سقوط سنگینی همراه شد و حمایت 25250 دلاری را نیز از دست داد تا شاهد فشار فروش گسترده در بازار باشیم.

نمودار بیت کوین

در روز 15 ژوئن شاهد بازگشت قیمت و بازپس‌گیری این سطح حمایتی مهم بودیم. با این حال سرمایه‌گذاران همچنان در انتظار حرکت بیت کوین به سمت میانگین متحرک 20 روزه در 26320 دلار و شکست آن بودند. اتفاقی که به نظر می‌رسد به لطف اخبار مثبت روز گذشته رخ داد و رالی صعودی بیت کوین باعث شد تا شاهد عبور قیمت از این ناحیه مقاومتی و تثبیت بالای آن باشیم.

اکنون اگر خریداران در حفظ این سطح موفق عمل کنند، می‌توان شاهد حرکت صعودی دیگری به سمت میانگین متحرک 50 روزه در 27210 دلاری و درنهایت خط مقاومت الگوی کانال نزولی بود.

بنا بر تحلیل بیت کوین و از سویی دیگر، اگر قیمت در ادامه نتواند حمایت فعلی در میانگین 20 روزه را حفظ کند و با اصلاح مواجه شود، فروشندگان باری دیگر تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر خط حمایتی الگوی کانال نزولی برسانند. انتظار می‌رود که خریداران از این سطح با تمام قوا دفاع کنند چرا که شکست آن راه را برای سقوط بیت کوین تا کف و حمایت روانی 20000 دلاری باز و هموار خواهد کرد.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین تلگراف است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان