خریداران امیدوار به حفظ حمایت ۲۷۰۰۰ دلاری؛ تحلیل بیت کوین (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲)

خانهتحلیل ارز دیجیتالخریداران امیدوار به...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

در حالی که بازار سهام آمریکا در پی امیدوارانه بودن صحبت‌های مربوط به سقف بدهی‌های دولت آمریکا کمی با بازگشت همراه بوده است، چنین خوش‌بینی برای ارزهای دیجیتال و قیمت بیت کوین دیده نمی‌شود. تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که قیمت این ارز روز گذشته حمایت مهم 27000 دلاری خود را از دست داد تا شاهد چالش خریداران در حفظ رالی‌های کوچک باشیم. باید اشاره داشت که در حال حاضر بیت کوین موفق شده این سطح حمایتی را پس بگیرد و در محدوده 27200 دلاری معامله شود.

به نقل از کوین تلگراف، در پی عدم قطعیت در رابطه با اقتصاد کلان، سرمایه‌گذاران سازمانی در حال سیو سود هستند. گزارشی از پلتفرم کوین شیرز نشان می‌دهد که در 4 هفته گذشته حدود 200 میلیون دلار محصول سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال از بازار خارج شده است.

- Advertisement -

تصویر کوتاه‌مدت از قیمت بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال به‌شدت نزولی و منفی است اما در همین حین باید اشاره داشت که این دیدگاه نزولی هنوز موفق نشده ساختار نمودار بیت کوین را بشکند. قیمت این ارز از زمان رسیدن به اوج 31000 دلاری در 14 آوریل با اصلاح همراه بوده است اما هنوز حمایت 25000 دلاری را از دست نداده است. اتفاقی که نشان می‌دهد ضعف قیمت در چند وقت اخیر به نظر یک فاز اصلاحی در بازار صعودی بیت کوین بوده است.

مطلب مفید: ازدحام شدید شبکه بیت کوین به دلیل توکن‌های BRC-20 ؛ تحلیل آنچین شماره بیستم

تحلیل بیت کوین

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که، روند بازگشتی این ارز در روز 15 مه، پس از برخورد به میانگین 20 روزه در 27694 دلار با مقاومت همراه شد که بیانگر احساسات منفی سرمایه‌گذاران و فروش خرس‌ها در رالی‌های قیمتی است.

نمودار بیت کوین

با توجه به نمودار، فروشندگان تمام تلاش خود را خواهند کرد تا دوباره قیمت را زیر محدوده 26500 دلار برسانند و این محدوده را تثبیت کنند. چنین حرکتی به آن‌ها اجازه حرکت به سمت حمایت مهم 25250 دلاری را خواهد داد. این سطح از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که شکست آن می‌تواند مسیر فروشندگان را برای رساندن قیمت به کف 20000 دلاری هموار کند.

بنا بر تحلیل بیت کوین و از سویی دیگر، اگر قیمت دوباره حمایت 27000 دلاری را از دست بدهد و به سمت 25250 دلار حرکت کند، اما واکنش مثبتی به این سطح داشته باشد، به معنای دفاع سنگین خریداران از خط گردن الگوی سر و شانه معکوس خواهد بود. در این صورت قیمت با افزایش همراه خواهد شد اما انتظار رالی صعودی را نمی‌توان برای بیت کوین داشت چرا که قیمت در سطوح کمی بالاتر با مقاومت‌های مهمی روبه‌رو خواهد شد.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین تلگراف است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان