تریدرها در انتظار پایان روند ثابت BTC؛ تحلیل بیت کوین (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲)

خانهتحلیل ارز دیجیتالتریدرها در انتظار...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

قیمت بیت کوین روز گذشته و پس از اخبار اقتصاد کلان در محدوده ثابت و نزدیک سطح مهم 27000 دلاری قرار گرفت. تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که قیمت این ارز در شبانه‌روز گذشته با رشد نسبی خود موفق شده حمایت 27000 دلاری را پس بگیرد و در سطح 27100 دلاری معامله شود.

- Advertisement -
spot_img
نمودار بیت کوین

سخنرانی جروم پاول و ایجاد شک و تردید در بازار

به نقل از کوین تلگراف، روز گذشته و پس از سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین با نوسانات محدودی همراه شدند. گفتنی است که سخنرانی وی در رابطه با سیاست‌های تازه و چشم‌انداز این نهاد نسبت به تورم بود.

- Advertisement -

در حالی که باید احتمال تغییرات را در نظر گرفت، صحبت‌های وی سیگنال دقیقی را برای بازار ارزهای دیجیتال صادر نکرد. در همین راستا، یکی از تحلیلگران بازار اشاره داشت که سخنرانی پاول تنها حجم زیادی عدم قطعیت و شک و تردید را به بازار اضافه کرد.

توییت کوبیسیل

بیت کوین به سرعت رویداد سخنرانی را فراموش کرد و ضمن پایان دادن به نوسانات خود دوباره به حرکت در محدوده ثابت چند روز اخیر خود ادامه داد. با بررسی وضعیت صرافی‌ها، یکی از تحلیلگران مطرح بازار اشاره داشت که تنها مسئله زمان برای ایجاد نوسانات در بازار باقی‌مانده است. وی اشاره داشت که دلیل این اتفاق نیز، تفاوت ایجاد شده و رو به رشد میان بازار اسپات و پرپچوال است.

وی در ادامه توضیح داد که پس از سخنرانی روز جمعه فدرال رزرو، شاهد ناحیه فشرده و با نقدینگی کمی هستیم. انتظار می‌رود که بیت کوین در روزهای آینده یک EQ را پیدا کند. در صورت رخ دادن چنین سناریویی، بازار اسپات و پرپچوال بیت کوین، هر دو باید روند خود را تعیین کنند.

در همین حین، کریپتو تونی، تحلیلگر مطرح بازار تحلیل و پیش‌بینی خود از بیت کوین را ارائه داد و گفت که از نظرش روند ثابت فعلی تا زمان آغاز هفته معاملاتی اقتصاد کلان ادامه خواهد داشت. وی در ادامه نمودار 4 ساعته بیت کوین را با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشت و گفت که تنها در صورت خروج قیمت از سطوح مشخص شده در نمودار، شاهد جهت‌گیری قیمت بیت کوین خواهیم بود.

مطلب مفید: روز پیتزا بیت کوین؛ یک داستان خوشمزه از انقلاب دیجیتال!

توییت کریپتو تونی

تحلیل بیت کوین؛ اصلاح عمیق در انتظار BTC است

در حالی که بسیاری از تحلیلگران دیدگاه صعودی یا خنثی نسبت به حرکت بیت کوین دارند، برخی نیز از احتمال ریزش بیشتر صحبت کردند. اینکام شارک، یکی از حساب‌های کاربری مطرح درزمینهٔ تحلیل بیت کوین و ارزهای دیجیتال، روز گذشته اشاره داشت که اصلاح عمیق دیگری در انتظار بیت کوین است اما تا هفته آینده شاهد آن نخواهیم بود. وی توضیح داد که پیش از آغاز این روند اصلاحی، یک هفته دیگر حرکات نوسانی و خنثی قیمت ادامه خواهد داشت.

نمودار بیت کوین

حساب کاربری استاک مانی لیزارد نیز ضمن تأیید این تحلیل و پیش‌بینی اینکام شارک از حرکت بیت کوین توضیح داد که در چرخه‌های معاملاتی هفته‌های گذشته، الگوی سر و شانه‌ای شکل گرفته است که می‌تواند اصلاح عمیق قیمت را به همراه داشته باشد. این پلتفرم تحلیلی در ادامه اشاره داشت که اصلاح حتماً صورت خواهد گرفت و هدف بیت کوین در این حرکت نیز سطح 24500 دلار خواهد بود.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین تلگراف است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان