تحلیل لونا کلاسیک: آیا قیمت  LUNC سطح ۰.۰۰۰۱۲ دلار را خواهد شکست؟

خانهتحلیل ارز دیجیتالتحلیل لونا کلاسیک:...

آنچه می‌خوانید...

لونا کلاسیک (LUNC) در یک روند نزولی به سر می‌برد. قیمت LUNC با شروع سقوط از اوج 0.000211 دلاری در 3 فوریه، 58.3 درصد کاهش یافت و به قیمت فعلی 0.000087 دلار رسید. در ادامه با تحلیل لونا کلاسیک با فکت کوینز همراه باشید.

تحلیل لونا کلاسیک

به نقل از کوین گیپ، به دلیل بلاتکلیفی فعلی در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت LUNC دچار یک روند رنج شده و به خریداران اجازه داد تا دوباره به مقاومت دینامیک (خط روند نزولی) حمله کنند. این یک لحظه حیاتی است که تعیین می‌کند آیا اصلاح قیمت LUNC ادامه خواهد داشت یا اینکه جرقه‌ای برای رالی صعودی جدید خواهد بود.

- Advertisement -
نمودار روزانه قیمت LUNC

طی دو ماه گذشته، قیمت سه مرتبه از خط روند نزولی خود کاهش یافته است، که نشان می‌دهد معامله‌گران به طور فعال در سقف‌ها می‌فروشند که نشانه‌ای کلیدی از یک روند نزولی ثابت است.

در حالی که بازار از عدم اطمینان رنج می‌برد، قیمت LUNC یک روند رنج بالای حمایت روانی 0.00008 دلار را نشان می‌دهد. اکنون قیمت با این روند به طور قطع به خط روند نزولی برخورد می‌کند که ممکن است باری دیگر به نزول قیمت منجر شود.

یک واکنش منفی بالقوه از این خط روند نزولی می‌تواند قیمت لونا کلاسیک را 28 درصد کاهش دهد و به مرز 0.000062 دلار برساند.

در مقابل، خریدارانی که به دنبال فرصت ورود هستند باید منتظر یک بریک اوت از خط روند مذکور باشند. رالی صعودی پس از بریک اوت احتمالی می‌تواند قیمت را به اولین هدف خود یعنی 0.000012 دلار برساند.

تحلیل تکنیکال

  • سطوح کلیدی: LUNC ممکن است شاهد فشار خرید قابل توجهی در 0.00007 دلار و به دنبال آن 0.000062 دلار باشد. از طرف دیگر، 0.000096 دلار و 0.000116 دلار به عنوان مقاومت‌های قوی عمل می‌کنند.
  • شاخص Directional Movement Index: افزایش ۴۰ درصدی  ADX نشان می‌دهد که روند نزولی جاری ناپایدار است و معامله گران ممکن است به زودی شاهد خروج از خط روند نزولی باشند.

آیا قیمت LUNC به 0.00012 دلار خواهد رسید؟

پتانسیل صعود LUNC بستگی به شکست خط روند نزولی دارد. یک بریک اوت بالقوه بالای این خط روند فشار خرید را به بازار برمی‌گرداند و به خریداران فرصت قابل توجهی را برای رسیدن به 0.00012 دلار ارائه می‌کند.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین گیپ است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان