حجم فروش NFT ها در شبکه سولانا از مرز 2.35 میلیارد دلار گذشت

خانهاخبارحجم فروش NFT...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: شبکه سولانا پس از آنکه پاسخی برای مشکلات مقیاس پذیری، غیرمتمرکز سازی و امنیت در بلاک چین پیدا کرد تبدیل به یکی از جدی ترین رقبای اتریوم شد و لقب قاتل اتریوم را نیز دریافت کرد. در طول دو سال سولانا به یکی از محبوب ترین زنجیره های موجود برای NFT ها تبدیل شده است. اکنون و بنابر داده های بدست رسیده، حجم فروش NFT ها در شبکه سولانا از مرز 2.35 میلیارد دلار عبور کرده است.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که در ماه مه، توکن بومی شبکه سولانا بیش از 14 میلیارد دلار ارزش خود را از دست داد. اکنون و با این دستاورد فوق العاده، سولانا پس از رونین و اتریوم در جایگاه سوم قرار گرفته است. همچنین حجم فروش NFT ها در سولانا از شبکه هایی مانند فلو، پالیان، آوالانچ، تزوس، ویوز و … پیشی گرفته است.

- Advertisement -

دلیل رشد فروش NFT ها در شبکه سولانا چیست؟

هنگامی که به آدرس های منحصر به فرد خریداران از ماه اکتبر 2021 نگاه می‌کنیم، این افزایش فشار خرید منجر به رشد تراکنش های شبکه نیز شد و در نهایت شاهد 83697 خریدار منحصر به فرد و 374618 تراکنش در شبکه بودیم. در پایان ماه اکتبر، حجم فروش NFT ها در شبکه سولانا تنها 286.4 میلیون دلار بود.

رشد 83 درصدی در تعداد آدرس های منحصر به فرد از ماه اکتبر باعث شد تا تعداد خریداران NFT ها در شبکه به اوج جدیدی در ماه ژانویه برسد. همچنین ماه ژانویه با فروش 298.69 میلیون دلاری در صدر حجم فروش NFT ها در شبکه سولانا نیز قرار گرفت.

فروش NFT ها در سولانا

مطلب مفید: کامپیوتر کوانتومی؛ رابطه آن با دنیای رمزارزها چیست؟

از محبوب ترین NFT هایی که نقش کلیدی در این دستاورد داشتند می‌توان بهChainers, Thug Birdz, Meerkat Millionaire Country Club, Frakt, Portals, Solsteads, Cosmic Condos, SolPunks, Blockstars, Akuma no Neko, Infinity Labs و Solarians اشاره کرد. علاوه بر ماه ژانویه ماه های سپتامبر 2021، فوریه، آوریل و مه امسال نیز با فروش های بالای 200 میلیون دلاری خود از مهم ترین ماه هایی بودند که حجم فروش 2.35 میلیارد دلاری را برای سولانا رقم زدند.

واکنش قیمت SOL

قیمت سولانا روز 1 ژانویه 2022، در محدوده 170 دلاری قرار داشت و در ریزشی عجیب به سطح 38 دلاری در تاریخ 2 ژوئن نیز رسید. گفتنی است که در حال حاضر قیمت این ارز در محدوده 41 دلاری قرار دارد. سولانا از ابتدای سال تاکنون سقوطی 77 درصدی را تجربه کرده است. البته باید توجه داشت که چنین سقوطی تنها مختص سولانا نبوده و کل بازار کریپتو با ریزش همراه بوده است.

نمودار SOL

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان