بایننس آمریکا از معامله خرید ویجر دیجیتال خارج شد؛ علت چه بود؟

خانهاخباربایننس آمریکا از...

آنچه می‌خوانید...

بایننس آمریکا، شعبه آمریکایی صرافی رمز ارزی بایننس برای مشتریان این کشور روز گذشته و در قالب یک پست توییتری اعلام کرد که از معامله خرید ویجر دیجیتال، پلتفرم وام‌دهی ورشکسته در فضای ارزهای دیجیتال خارج می‌شود. گفتنی است که این معامله ارزشی معادل 1.3 میلیارد دلار داشته و بایننس دلیل خروج از این معامله را نبود قوانین مشخص در آمریکا برای صنعت کریپتو معرفی کرده است.

خروج بایننس آمریکا از معامله خرید ویجر

به نقل از فورکست، بایننس آمریکا روز سه‌شنبه در یک پست توییتری توضیح داد که هدف این پلتفرم از فرایند خرید ویجر کمک به مشتریان این پلتفرم وام‌دهی برای دسترسی مجدد به ارزهای دیجیتال خود بوده است. با این وجود، محیط و جو قانونی خصمانه و نامشخص آمریکا نسبت به ارزهای دیجیتال باعث شده تا با یک محیط عملیاتی غیرقابل‌پیش‌بینی مواجه شویم که تمام جامعه کسب و کار آمریکا را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

- Advertisement -

در پاسخ به این اقدام بایننس، ویجر دیجیتال که در ماه ژوئیه اعلام ورشکستگی فصل 11 کرده بود، اشاره داشت که این اتفاق ناامید کننده است اما برنامه فصل 11 به ویجر این امکان را می‌دهد تا به طور مستقیم ارزهای دیجیتال و وجوه نقد را از طریق پلتفرم ویجر به مشتریان بدهد.

مطلب مفید: استفاده از هوش مصنوعی در معاملات ارزهای دیجیتال

گفتنی است که روز گذشته و پس از اعلامیه بایننس آمریکا، گروهی از طلبکاران ویجر دیجیتال ابراز ناامیدی کردند و اشاره داشتند که به دنبال انجام اقدامات قانونی احتمالی علیه شعبه آمریکایی بزرگ‌ترین صرافی رمز ارزی در جهان هستند. قابل‌توجه است که، ویجر در ماه مارس توسط دادگاه تأییدیه فروش دارایی‌های خود و انتقال سرمایه‌ها به بایننس آمریکا را دریافت کرد.

این در حالی است که در ماه ژانویه، چنین تصمیمی با مخالفت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا مواجه شده بود. SEC در بیانیه خود توضیح داد که توافق صورت گرفته میان این دو شرکت از جزئیات کافی که نشان‌دهنده توانایی صرافی در اتمام معامله را داشته باشد، برخوردار نیست.

علاوه بر آن، توافق بایننس آمریکا و ویجر با مخالفت وزارت دادگستری آمریکا نیز مواجه شده بود. این نهاد قضایی در ماه مارس توضیح داد که هر توافقی میان این دو شرکت باید تا زمان اتمام شکایت‌ها و اقدامات قانونی به تعویق بیافتند. همچنین بسیاری معتقدند که دلیل این اقدام از سمت بایننس، توافق با کمیسیون معاملات آتی کالا و خارج شدن از زیر رادار این نهاد بوده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان