کیف پول تراست والت از شبکه جدید ترا پشتیبانی نمی‌کند؛ چگونه ایردراپ لونا را دریافت کنیم؟

خانهاخبارکیف پول تراست...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: تیم توسعه بلاک چین ترا به منظور نجات اکوسیستم خود روز 28 مه شبکه جدیدی را راه اندازی کردند. در همین راستا کیف پول تراست والت رای گیری را در میان اعضای جامعه خود و با هدف پشتیبانی از شبکه جدید راه اندازی کرد که نتیجه آن عدم پشتیبانی از ترا شد. تراست والت در بیانیه ای اعلام کرد که نام شبکه ترا را به ترا کلاسیک تغییر داده و کاربران می‌توانند دارایی های خود در شبکه را تحت نام لونا کلاسیک و USTC مشاهده کنند.

این تغییرات در به روزرسانی بعدی کیف پول تراست والت صورت خواهد گرفت و کاربران ملزم به انجام کاری برای مشاهده این تغییرات نیستند، همچنین تمام موجودی آنها مانند قبل خواهد بود. با این حال به دلیل عدم پشتیبانی از شبکه جدید کاربران تراست والت برای دریافت ایردراپ با مسائلی رو به رو هستند که تیم توسعه این کیف پول درباره آن نیز توضیحاتی ارائه داده است.

- Advertisement -

ایردراپ لونا 2.0 و دسترسی به آن از طریق تراست والت

هولدرهای باقی مانده لونا و UST برای دریافت توکن های لونا 2.0 واجد شرایط هستند و بر اساس زمانی که اقدام به سرمایه گذاری در این ارزها گرفته‌اند توکن های دریافتی آنها متفاوت است. همانطور که اشاره شد تراست والت از شبکه جدید ترا پشتیبانی نمی‌کند چرا که در پی رای گیری حاکمیتی میان ترا و رونین کاربران این کیف پول شبکه رونین را انتخاب کردند. با این حال هولدرهای لونا در کیف پول قابلیت دریافت و دسترسی به ایردراپ را خواهند داشت. کاربران برای دسترسی به ایردراپ شبکه جدید ترا باید مراحل زیر را طی کنند:

ابتدا کیف پول استیشن (Station) ترا را برای گوشی همراه خود دانلود و نصب کنید. سپس گزینه بازیابی کیف پول (Recover Wallet) را انتخاب کنید.

مرحله 1 دریافت لونا در تراست والت

در گام بعدی عبارت 12 کلمه ای کیف پول تراست والت خود را وارد کنید و یا از طریق گزینه اسکن کد QR اقدام کنید.

بازیابی کیف پول

در مرحله بعدی و پس از وارد کردن عبارت 12 کلمه ای بازیابی، باید نام کاربری و رمز عبور دلخواه خود را تعیین ‌کنید.

تعیین نام کاربری و رمز عبور

مطلب مفید: صرافی ال‌ بانک (LBank) چیست؟ جدیدترین نقد و بررسی ال بانک

توجه داشتبه باشید که عبارت بازیابی کیف پول خود را تحت هیچ شرایطی برای کسی ارسال نکنید چرا که افراد سود جو با استفاده از این 12 کلمه می‌توانند به حساب و سرمایه شما دسترسی داشته باشند.

در صورتی که تمام این مراحل را به درستی انجام داده باشید با گزینه جست و جو در شبکه ترا (Explore the Terra Netork) مواجه خواهید شد که با کلیک بر روی آن باید بتوانید موجودی لونا خود را در تراست والت مشاهده کنید.

اتمام بازیابی تراست والت

اگر موجودی خود را مشاهده نکردید بر روی تصویر کیف پول در بالای برنامه کلیک کرده و در قسمت شبکه ها (Network) برای مشاهده ایردراپ گزینه شبکه اصلی یا Mainnet و برای موجودی لونا کلاسیک خود گزینه کلاسیک را انتخاب کنید.

انتخاب شبکه درست برای مشاهده موجودی لونا

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان