مدیرعامل آوا لبز: اتهامات مبنی بر فریب قانون‌گذاران آمریکایی کذب و دروغ است

خانهاخبارمدیرعامل آوا لبز:...

آنچه می‌خوانید...

امین گان سیرر، مدیرعامل شرکت آوا لبز، حامی آوالانچ، به تازگی تمامی اتهامات وارد شده از سمت کریپتو لیکس را در رابطه با استفاده از دعوی قضایی به منظور آسیب رساندن به رقبا و فریب قانون‌گذاران را رد کرده و آن را توطئه پوچ خوانده است.

روز 26 اوت کریپتو لیکس در مقاله ای گفته بود که آوا لبز با شرکت حقوقی روش فریدمن یک پیمان مخفیانه بسته تا با استفاده از سیستم قضایی آمریکا به شرکت ها و سازمان های حوزه کریپتو آسیب برساند. سیرر، روز گذشته و در پاسخ به این مقاله گفت که اتهامات وارد شده یک توطئه بوده و کذب است.

- Advertisement -
توییت سیرر

روز جمعه، کریپتو لیکس، یک سری ویدیو گلچین شده را از منبعی نامشخص به اشتراک گذاشت که در آن شاهد همکاری ها و روابط نزدیک کایل روش، وکیل شرکت روش فریدمن با امین گان سیرر و کوین سکنیگی، مدیرعاملان آوا لبز هستیم.

کریپتو لیکس مدعی شده که روش فریدمن و وکیل آن در تلاش هستند تا در ازای توکن های AVAX و سهام شرکت آوا لبز برای این مجموعه خدمات قانونی فراهم کنند. کریپتو لیکس در ادامه نیز افزود که یکی از روش های آنها برای گمراهی و کنار زدن رقبا نیز استفاده از دعوی قضایی است تا بدین ترتیب کمیسیون بورس و دیگر قانون گذاران را نیز فریب دهند.

در این مدارک فاش شده آمده است که روش و سیرر رابطه ای طولانی مدت و نزدیک با یکدیگر دارند و همکاری آنها از سال 2019 آغاز شده است، زمانی که روش قبول کرده تا در ازای بخشی از موجودی توکن ها خدمات قانونی را برای این مجموعه فراهم کند. در یکی دیگر از ویدیوها آمده است که روش به استفاده از دعوی قضایی به عنوان یک ابزار استراتژیک برای حمایت از آوا لبز اشاره می‌کند.

مطلب مفید: هجینگ (Hedging) ؛چگونه با هج کردن ریسک سرمایه گذاری را پایین بیاوریم ؟

بر اساس این ویدیو، روچ گفته است:

«من از نیمی از شرکت های این حوزه شکایت خواهم کرد. می‌دانم بازار به چه سمتی خواهد رفت. باور دارم که یکی از 10 کارشناس برتر این صنعت هستم و داخل تمام شرکت های فعال در این حوزه را دیده‌ام.»

توییت ژائو

روش همچنین اشاره کرده است که کمیسیون بورس و CFTC را به دنبال دیگر شرکت ها و رقبای آوالانچ خواهد فرستاد و بدین ترتیب از دعوی قضایی به عنوان یک ابزار استراتژیک استفاده خواهد کرد.

در واکنش به این اخبار، سیرر تمامی اتهامات وارده به خود و شرکت آوا لبز را رد کرد و گفت که این تنها یک تئوری توطئه و کذب است. وی همچنین افزود که شرکت وی هیچگاه وارد هیچگونه اعمال غیرقانونی و غیراخلاقی نشده است.

گفتنی است که این شرکت حقوقی به تازگی درگیر پرونده مهمی علیه سولانا لبز شده است و ادعا کرده این مجموعه با فروش اوراق بهادار ثبت نشده در حال نقض قوانین بورس آمریکا است. دو هفته پیش از آن نیز، روچ فریدمن شکایتی را علیه بایننس تنظیم کرده بود و مدعی شد که این صرافی در حال فروش UST به کاربران خود به صورت غیرقانونی است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان