تعداد قراردادهای هوشمند شبکه کاردانو برای اولین بار از مرز 3000 عدد عبور کرد

خانهاخبارتعداد قراردادهای هوشمند...

آنچه می‌خوانید...

شبکه کاردانو در ماه سپتامبر 2021 به روزرسانی بسیار مهمی داشت و شاهد اضافه شدن قابلیت قراردادهای هوشمند به شبکه خود بود. به کمک قراردادهای هوشمند کاردانو، این شبکه به بلاک چینی با عملکرد بهتر و مقیاس پذیری سریع تر تبدیل شد. با نزدیک بودن زمان راه اندازی به روزرسانی مورد انتظار هارد فورک واسیل، اکنون تعداد قرادادهای هوشمند مبتنی بر کاردانو در پلتفرم پلوتوس اسکریپت از 3000 عدد عبور کرده است. بنابر داده ها، روز 1 اوت تعداد این قراردادها به 3002 عدد رسیده است.

پلوتوس اسکریپت
پلوتوس اسکریپت

نمودار بالا نشان دهنده قرادادهای هوشمند پلوتوس است که در شبکه کاردانو مشغول فعالیت هستند. گفتنی است که روز گذشته تعداد این قراردادها به 3015 نیز رسید. به نظر می‌رسد چنین قابلیت هایی را کاردانو مدیون هاردفورک آلونزو است که به شبکه اجازه داد تا یک پلتفرم توسعه Dapps و قابلیت برنامه نویسی آن را برای توسعه دهندگان فراهم کند.

- Advertisement -

پاسخ بنیانگذار کاردانو به انتقادات

در پی به تاخیر افتادن هارد فورک واسیل و ادعاهای اعضای جامعه مبنی بر به خطر افتادن قابلیت قراردادهای هوشمند توسط این به روزرسانی، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو پاسخ این ادعاها را داد. در ماه جولای، هاسکینسون گفت که شبکه اقدامات لازم را انجام داده تا قراردادهای هوشمند در تطابق کامل با تغییرات عمل کنند و نیازی برای نوشتن دوباره آنها وجود نداشته باشد.

وی در ادامه گفت که این ادعا ها توسط ترول ها صورت گرفته و آنها افراد احمقی هستند که کارشان ایجاد ترس و اضطراب در میان اعضای جامعه است. هاسکینسون با انتقاد از این افراد گفت که قراردادهای هوشمند کاردانو به درستی و همانطور که باید به کار خود ادامه خواهند داد.

مطلب مفید: پوزیشن لانگ (Long Position) چیست ؟

هاردفورک واسیل در حال آماده سازی است

روز 1 اوت، هاسکینسون خاطرنشان کرد که انتظار تاخیر دوباره در راه اندازی هارد فورک واسیل را ندارد و گفت که این به روزرسانی در حال سپری کردن آخرین مراحل آزمایشی خود است. سازنده کاردانو گفت که همه چیز در مسیر درست خود قرار گرفته و به صورت آرام و سیستماتیک در حال انجام است. وی افزود:

«در آخرین مراحل آزمایشی واسیل قرار داریم و در صورتی که موضوع و مشکل جدیدی یافت نشود، انتظار تاخیر دوباره در راه اندازی این به روزرسانی را ندارم.»

هاسکینسون گفت که تنها چند مورد کوچک باید حل شود و تیم کاردانو امیدوار است که این به روزرسانی را به همراه اخبار بیشتری در اواسط ماه اوت تحویل اعضای جامعه دهد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان