رویداد خیریه کوینکس در عید قربان 1401

خانهریپورتاژرویداد خیریه کوینکس...

آنچه می‌خوانید...

عید قربان به عنوان یکی از اعیاد مهم مسلمانان شناخته می‌شود. این عید سرشار از رسومی ‌است که اجرای آن‌ها می‌تواند شادی را برای برخی افراد به‌ صورت مضاعف به همراه داشته باشد. صرافی کوینکس با توجه به اینکه در اکثر نقاط دنیا اقداماتی بشر دوستانه را پی ریزی کرده است و به صورت متوالی بر آنها نظارت می‌کند، این بار هم شگفتی آفرید و رویدادی را به مناسبت عید قربان در ایران آغاز کرد. این رویداد فوق العاده که در نوع خود بی نظیر به حساب می آید، توانسته شادی را در میان اقشار نیازمند به وجود آورد.

- Advertisement -
کوینکس در عید قربان

کوینکس؛ یک صرافی بین المللی

با آغاز عرضه رمز ارزها در دنیا، در سال ۲۰۱۷ یک صرافی با نام کوینکس فعالیت‌های خود را با هدفگیری اکوسیستم جهانی شروع کرد. طولی نکشید که با توجه به مبادلات بین‌المللی که داشت، توانست از سراسر دنیا سفیر‌های مختلفی را جذب کند. در این میان یکی از کشورهایی که استقبال بسیار خوبی را از این صرافی دریافت کرد، ایران بود.

در بازار پر تلاطم تحریم‌ها که ایران در آن قرار گرفته است، کوینکس تمامی‌ خدمات خود را بدون هیچ گونه محدودیتی به ایرانیان عرضه می‌کند. هیچکدام از آپشن‌های کوینکس در بازار رمز ارزها از ایرانیان دریغ نمیشود. همین عوامل دست به دست هم دادند که کوینکس را به یکی از بهترین صرافی‌های ایران و جهان تبدیل کنند.

کوینکس در عید قربان

ویژگی ‌های بی بدیل کوینکس

کوینکس ویژگی‌های بسیار منحصر به فردی دارد که تمام آنها موجب شدهاند، این صرافی‌ به یکی از بهترین‌های معاملات دنیای ارزی تبدیل شود. این صرافی به نسبت دیگر مجموعه‌هایی که در این حیطه مشغول به کار هستند، با دریافت کارمزد‌های پایین، توانست نظر بیشتر کاربران را جلب کند. با توجه به اینکه کوینکس، گستردگی ارزی بسیار زیادی را پوشش می‌دهد، این امکان را در اختیار کاربران قرار داده است تا بهترین انتخاب را انجام دهند.

 پلتفرمی که کوینکس ایجاد کرد، تمامی ‌دسترسی‌ها و خدمات خود را به سراسر دنیا منتقل می‌کند و خدمات متعددی را در اختیار عموم مردم قرار میدهد. تمامی این ویژگی‌ها موجب شده‌اند تا کوینکس بتواند در عرصه بین‌المللی خوش بدرخشد و یک نام پر آوازه را، از آن خود کند.

کوینکس در عید قربان

بیشتر بخوانید: صرافی کوینکس (Coinex)؛ اطلاعات جامع درباره صرافی کوینکس

پلتفرمی که کوینکس ایجاد کرد، تمامی ‌دسترسی‌ها و خدمات خود را به سراسر دنیا منتقل می‌کند و خدمات متعددی را در اختیار عموم مردم قرار می­دهد. تمامی این ویژگی‌ها موجب شده‌اند تا کوینکس بتواند در عرصه بین‌المللی خوش بدرخشد و یک نام پر آوازه را، از آن خود کند.

آشنایی با رویداد خیریه عید قربان کوینکس

 با توجه به اینکه به صورت متداول کوینکس اقدامات خیرخواهانه خود را در مناسبت‌های مختلف انجام می‌دهد، در روز عیدقربان هم صرافی کوینکس عملیات پخت و پز را برای بیش از ۱۰۰۰ نفر انجام دهد، و درنهایت این کمک ها را در روز عیدقربان بین مردم توزیع کرد.

کوینکس در عید قربان

عملکرد مطلوب کوینکس در ایران

 از ابتدای فعالیت‌هایی که کوینکس در ایران داشته است، تمام تلاشش بر این بود تا بتواند کمک‌های معیشتی خود را به اقشار نیازمند و خانواده‌های بیبضاعت ایران در تمامی ‌نقاطی که به عنوان منطقه محروم محسوب می‌شوند، ارائه کند. اقدامات خیر خواهانهای که کوینکس انجام می‌دهد در مناسبت‌های مختلف صورت خواهد گرفت. شیوه عملکردی کوینکس به صورت‌های مختلفی است و هر بار در زمینه‌ای دست به اقدامات بشر دوستانه خود در ایران می‌زند. از طریق این اقدامات، کوینکس توانست جهانی هر چه بهتر را برای برخی افراد مختلف به وجود آورد. در صورتی که تا به حال از طریق این صرافی، معاملات ارزی را داشته‌اید تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

2 نظرات

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان