مدیرعامل بایننس: قصد مبارزه با صرافی FTX را نداریم

خانهاخبارمدیرعامل بایننس: قصد...

آنچه می‌خوانید...

در پی اتفاقات پیش آمده میان بایننس و FTX، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس در پستی توییری به شفاف سازی در رابطه با این اتفاقات پرداخت و گفت که قصد مبارزه با رقیب خود FTX را ندارد. به نقل از یوتودی، ژائو اشاره داشته است که زمان خود را صرف ساخت و ایجاد ارزش در این فضا می‌کند و به دنبال ایجاد دعوا نیست.

وی همچنین افزود که از دیگران نیز می‌خواهد چنین رویه‌ای را پیش بگیرند و در عوض ایجاد دعوا به دنبال ساختن باشند. ژائو همچنین در پست توییتری خود در رابطه با تئوری‌های صورت گرفته از مدیریت جنجال اخیر FTX نیز صحبت کرد و این موارد را رد کرد. همانطور که پیش‌تر پوشش داده شد، مشکلات زمانی ایجاد شد که صحبت‌هایی از مشکلات مالی صرافی FTX در ارتباط با شرکت الامدا به گوش رسید.

- Advertisement -

در روزهای اخیر، ژائو تایید کرد که صرافی بایننس قصد دارد تمامی توکن‌های FTT خود را با توجه به افشا سازی‌های صورت گرفته به فروش برساند. وی همچنین اشاره داشت که خبر آن را در توییتر داده است چرا که می‌خواسته تا حد امکان در مورد این موضوع شفاف باشد. گفتنی است که وی  در توییتی جداگانه اشاره داشت که مایل است 580 میلیون دلار توکن BNB خریداری کند و سپس آن را به FTT تبدیل کند.

مطلب مفید: صرافی بایننس تمامی‌ توکن های FTT خود را به فروش می‌رساند

روز گذشته، سم بنکمن فریدف مدیرعامل صرافی FTX و شرکت آلامدا در پستی توییتری اشاره داشت که رقیب این پلتفرم یعنی بایننس در حال پخش کردن شایعاتی است که واقعیت ندارند. در همان زمان وی اعلام کرد که حاضر است با بایننس برای بهبود و رشد صنعت ارزهای دیجیتال همکاری کند.

در زمانی که بنکمن فرید چنین پست‌هایی را منتشر کرد، رایان سالامی، دیگر  مدیرعامل صرافی FTX در پستی توییتری اشاره داشت که مدیرعامل بایننس به معنای واقعی کلمه بدترین است. باید اشاره داشت که در پی این اتفاقات، قیمت توکن FTT با ریزش همراه شد و اکنون در محدوده 22.27 دلاری قرار گرفته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.  

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان