توسعه دهندگان ترا از طرحی 4 ساله برای احیا این اکوسیستم رونمایی کردند

خانهاخبارتوسعه دهندگان ترا...

آنچه می‌خوانید...

توسعه دهندگان به تازگی طرحی برای احیا ترا ارائه داده‌اند. به گزارش کوین دسک، این اتفاق در حالی رخ داده که دو کوان، بنیانگذار شبکه ترا با حکم بازداشت به دلیل کلاهبرداری مواجه شده و در یک ماه اخیر پلیس و مقامات به دنبال وی هستند. این طرح که سرعت بخشیدن به ترا نام دارد، در واقع یک نسخه اصلاحی از برنامه استخراج و هم ترازی توسعه دهنده است که در زمان راه اندازی شبکه در آن قرار گرفتند.

باید توجه داشت که به منظور عملی شدن این طرح، اکثریت هولدرهای لونا باید رای مثبت بدهند. برنامه احیا ترا توسط 9.5% از موجودی کل توکن‌های لونا تامین می‌شود. این برنامه برای شبکه جدید به مدت 4 سال اجرایی می‌شود و کمیته‌ای انتخاب شده توسط اعضای جامعه هر یکسال یک بار عملکرد آن را بررسی خواهند کرد.

- Advertisement -

هدف از این طرح هم ترازی بهتر در سراسر شبکه و جذب توسعه دهندگان و همچنین افزایش نقدینگی با ورود کاربران جدید و بیشتر است. در توضیحات این طرح آمده است که برنامه سرعت بخشیدن به ترا یک طرح 4 ساله است که هدفش رشد اکوسیستم از طریق روش‌های مختلف و با 3 هدف کلی است. این اهداف شامل انگیزه دادن به توسعه دهندگان برای ساخت در ترا، ایجاد نقدینگی قدرتمند در شبکه و همچنین افزایش کاربران می‌شود.

ایجاد انگیزه از طریق لونا و با برنامه‌های مختلف

در میان توکن‌های جمع آوری شده شبکه، 20 میلیون توکن لونا به برنامه کمک‌های مالی به توسعه دهندگان اختصاص داده شده است. توسعه دهندگان برنامه‌های مختلف در شبکه در پی بازبینی‌های موفق و همچنین راه اندازی پروژه‌های خود در این شبکه توکن دریافت می‌کنند. در طرح احیا ترا به برخی از این برنامه‌ها اشاره شده که شامل، صرافی‌های غیرمتمرکز، پروتکل‌های وام دهی، صادر کننده استیبل کوین‌ها و پروتکل‌های مشتقه می‌شوند.

مطلب مفید: دو کوان: مسئولیت کامل سقوط ترا را برعهده می‌گیرم

این پروژه‌ها همچنین واجد شرایط برای دریافت 40 هزار دلار بازپرداخت برای بازبینی قراردادهای هوشمند خود می‌شوند. چرا که امنیت سایبری یکی از مهم ترین فاکتورهای دنیای بلاک چین است و در همین ماه شاهد حملات هکری زیادی به شبکه‌های مختلف بوده‌ایم.

گفتنی است که تیم توسعه 20 میلیون توکن لونا دیگر را نیز برای توسعه دهندگانی که در شبکه ترا برنامه می‌سازند، در نظر گرفته‌ است. هر برنامه‌ای که از نظر اعضای جامعه ضروری باشد و در ترا راه اندازی شود، واجد شرایط برای دریافت این توکن‌ها خواهد بود. بر اساس داده‌های طرح احیا ترا، این توکن‌ها به صورت فصلی توزیع خواهند شد.

در این طرح همچنین یک برنامه تشویقی استخراج نقدینگی با 50 میلیون توکن لونا پیشنهاد شد که در طول 4 سال توزیع شود. این سرمایه‌ها استفاده خواهند شد تا در ابتدای کار تقدینگی مورد نیاز صرافی‌های غیرمتمرکز، استیبل کوین‌ها، پل‌ها و دیگر پروتکل‌های ایجاد شده در ترا را تامین کنند.

توسعه دهندگان شبکه همچنین از طرح پاداش 5 میلیون توکن لونا به کاربران برای تشویق و ایجاد انگیزه میان آنها خبر داده‌اند. طرح اولیه بخشی از موجودی کل لونا را به توزیع بر اساس ارزش کل قفل شده پروتکل‌ها اختصاص می‌داد.

اما چنین نحوه توزیعی تنها چند پروتکل را تامین می‌کند و قدرت کافی برای تحت تاثیر قراردادن تمام اکوسیستم ترا را ندارد. گفتنی است که در ماه مه، برنامه‌های این شبکه 28 میلیارد دلار از ارزش خود را از دست دادند و اکنون ارزش کل قفل شده هفت پروتکل شبکه به 40 میلیون دلار می‌رسد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان