توسعه‌دهندگان ترا طرح جدیدی برای توسعه این اکوسیستم منتشر کردند

خانهاخبارتوسعه‌دهندگان ترا طرح...

آنچه می‌خوانید...

توسعه‌دهندگان اکوسیستم ترا (متشکل از لونا کلاسیک، استیبل کوین USTC و لونا 2.0) روز گذشته طرح جدیدی برای تخصیص 95 میلیون واحد توکن لونا (معادل 248 میلیون دلار) ارائه کردند. طبق گفته تیم توسعه، این طرح جدید برای ایجاد انگیزه برای توسعه اکوسیستم ترا و رفع مشکلات برنامه قبلی منتشر شده است.

به گزارش کوین تلگراف، در طرح اولیه، حدود 10% از کل عرضه لونا (100 میلیون واحد) به توسعه اکوسیستم اختصاص و 80% باقی آن به پاداش ماینینگ در شبکه تخصیص داده می‌شد. با این حال، توسعه‌دهندگان ترا معتقدند این رقم به رقابت میان پروژه‌های مختلف برای توسعه در این اکوسیستم منجر نخواهد شد.

- Advertisement -

بر اساس پیشنهاد جدید، پاداش ماینینگ توسعه‌دهندگان از 80 میلیون واحد لونا، به 20 میلیون واحد کاهش می‌یابد و در عوض، 50 میلیون واحد به عنوان پاداش استخراج نقدینگی برای توسعه صرافی‌های غیرمتمرکز در اکوسیستم ترا تخصیص خواهد یافت. در نهایت، 20 میلیون واحد لونا به عنوان کمک‌های مالی به توسعه‌دهندگان اختصاص داده شده و 5 میلیون واحد برای ایجاد انگیزه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

توییت ترا

یک کمیته هفت نفره متشکل از کارمندان ترا به همراه اعضای مشهور جامعه لونا و کارشناسان خارجی بر تخصیص توکن‌ها نظارت خواهند کرد. دوره انتصاب یک سال به طول خواهد انجامید و افرادی که به استخدام ترا در نیامده‌اند ماهیانه 1000 واحد لونا اعطا خواهد شد. در همین حال، خزانه ترا توسط دو گروه اعتبارسنجان، دو تن از اعضای جامعه و سه کارمند اکوسیستم ترا اداره خواهد شد.

چند ماه پیش، اکوسیستم ترا سقوط کرد و بیش از 40 میلیارد دلار از مارکت کپ آن از بین رفت. از آن زمان، این اکوسیستم تا حدی تثبیت شده است اما بسیار پایین‌تر از ارزش آن پیش از سقوط قرار دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان