طرح حاکمیتی جدید پنکیک سواپ؛ عرضه CAKE ممکن است به 750 میلیون واحد محدود شود

خانهاخبارطرح حاکمیتی جدید...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: پنکیک سواپ، یکی از مطرح‌ترین صرافی های غیرمتمرکز دیفای، طرح حاکمیتی را منتشر کرده و در آن از اهدافش برای توکن CAKE خبر داده است. طرح پیشنهادی در بازه زمانی 24 ساعته، 11 میلیون رای موافق یعنی چیزی حدود 98.8 % آرا را کسب کرد و تنها 131 هزار مشارکت کننده با آن مخالفت کردند. بر اساس این طرح، پنکیک سواپ قصد دارد موجودی ثابت توکن CAKE را به عدد 750 میلیون تغییر دهد.

این طرح که از طرف اعضای جامعه با موافقت حد اکثری مواجه شده، در رابطه با بیشترین موجودی ثابت و همچنین انگیزه هایی مبنی بر یک موجودی در گردش کوچک تر به منظور بازتاب بهتر ارزش، جامعه و پایداری برنامه صحبت کرده است.

- Advertisement -

در این طرح پیشنهادی آمده است:

«ما یک موجودی ثابت و بزرگ 750 میلیون توکنی برای CAKE پیشنهاد می‌کنیم و علاوه بر آن قصد داریم توکنومیکسی اصلاح شده مانند مزایای بیشتر از IFO و همچنین کشت سود برای کاربران را از طریق CAKE های قفل شده در برنامه معرفی کنیم.»

در حال حاضر، 295 میلیون واحد توکن CAKE در گردش است. اگر فرض کنیم که هیچ تغییراتی در نرخ حذف شدن توکن ها صورت نگیرد، مدت زمان رسیدن موجودی در گردش کنونی به 750 میلیون واحد حدودا سه سال زمان خواهد برد.

مطلب مفید: معرفی 7 کیف پول دیجیتال غیرحضانتی

در کنار کاهش موجودی کل توکن، توسعه دهندگان در طرح پیشنهادی خود از کاربردهای بیشتر برای کاربران در صورت قفل کردن CAKE های خود خبر دادند. از مهم ترین این کاربردها می‌توان به اضافه کردن ارزش به سیستم استیک پنکیک سواپ با استفاده از توکن های vCAKE، bCAKE و iCAKE اشاره کرد که برای افزایش پاداش های فارمینگ توسعه داده شده‌اند.

علاوه بر آن افزایش مزایای IFO و همچنین بهبود و افزایش قابلیت های رای گیری حاکمیتی نیز از دیگر مواردی هستند که در طرح پیشنهادی توسعه دهندگان به آنها اشاره شد.

هدف اصلی از این طرح کاهش موجودی در گردش توکن CAKE است. گفتنی است که در زمان سقوط گسترده بازار این توکن دیفای نیز جان سالم به در نبرد و بیش از 10 % از ارزش خود را از دست داد و اکنون در محدوده 4 دلاری در حال معامله است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان