علیرغم ریزش بازار در یک سال اخیر، توکن های متاورسی ۴۰۰٪ رشد کردند

خانهاخبارعلیرغم ریزش بازار...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: به نظر می‌رسد توکن های متاورسی بدون توجه نسبت به بازار نزولی کنونی در حال پیشروی بوده‌اند. بنابر داده ها، توکن های متاورسی در مقایسه با یک سال پیش خود رشد شگفت انگیز 400 درصدی را ثبت کرده و نسبت به تمام رمز ارزهای مختلف حوزه کریپتو مانند توکن های دیفای، میم کوین ها و … عملکرد بهتری را داشتند.

بنابر گزارشی از صرافی کراکن، در میان این توکن ها، مانا با 41، سندباکس با 470، اکسی اینفینیتی با 511 و توکن حاکمیتی استپن، GMT با 746 % افزایش قیمت بهترین عملکردها را داشتند.

- Advertisement -
توییت کراکن

پس از توکن های متاورسی، توکن های صرافی ها تنها رمز ارزهای حوزه کریپتو هستند که نسبت به سال گذشته با رشد همراه بوده‌اند. تمامی توکن های دیگر در این مدت زمان روندی نزولی را ثبت کردند. در این میان بیت کوین با ریزشی 13 درصدی کمترین سقوط را تجربه کرد و توکن های دیفای با سقوط 72 درصدی بیشترین زیان را متحمل شدند.

بازده توکن های مختلف

 بازی های بلاک چینی که از NFT ها بهره می‌برند و همچنین پلتفرم های متاورسی در سال 2022 و تاکنون از محبوبیت خاصی برخوردار بودند. بنابر داده های داپ رادار، علیرغم سقوط قیمت ها در تمامی بازار، تعداد کاربران این بازی ها همیشه در محدوده 1 میلیون کاربر ثابت بوده است.

 در گزارش کراکن نوشته شده است که علیرغم روند خنثی در تعداد کاربران پلتفرم های متاورسی و بازی های بلاک چینی در ماه مه، حجم فروش NFT ها در این ماه ریزش قابل توجهی داشته است و حجم معاملات روزانه سقوط 87.1 درصدی را تجربه کرده است.

مطلب مفید: آموزش صرافی بایننس (Binance) و برجسته‌ترین نکات آن برای تازه‌کارها

در 30 و 90 روز گذشته، تمام توکن هایی که توسط کراکن مورد بررسی قرار گرفتند بازده منفی داشتند. نکته قابل توجه آن است که توکن های متاورسی در 30 روز اخیر بزرگ ترین بازنده های بازار بودند و بیش از 42 % ریزش قیمت را تجربه کرده‌اند. گفتنی است که علیرغم رفتارهای کوتاه مدت قیمت، شاهد ورود پول به این بخش از صنعت کریپتو هستیم و در تنها سه ماه اول سال 2022، حدود 2.5 میلیارد دلار سرمایه برای حمایت از بازی های بلاک چینی و پروژه های متاورسی جمع آوری شده است.

به نظر می‌رسد سرمایه گذاران علاقه زیادی به حمایت از بازی ها دارند چرا که بنابر گزارش داپ رادار، 52 % از تمام فعالیت های بلاک چینی متعلق به بازی ها است. بر اساس داده های داپ رادار، با سرعت فعلی، بازی های P2E و پروژه های متاورسی تا پایان سال 10 میلیارد دلار سرمایه جمع آوری خواهند کرد تا آینده این صنعت را شکل دهند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان