مدیر فناوری سابق کوین بیس: قیمت بیت کوین به 1 میلیون دلار می‌رسد

خانهاخبارمدیر فناوری سابق...

آنچه می‌خوانید...

بالاجی سرینیواسان (Balaji Srinvasan)، مدیر فناوری سابق صرافی کوین بیس به‌تازگی در شرط‌بندی 1 میلیون دلاری درباره قیمت بیت کوین در 90 روز آینده شرکت کرده است. باید اشاره داشت که مدیر سابق کوین بیس پیش‌بینی کرده است BTC تا تاریخ 17 ژوئن به قیمت 1 میلیون دلاری خواهد رسید.

قیمت 1 میلیون دلاری بیت کوین

به نقل از کوین تلگراف، این شرط‌بندی در 17 مارس آغاز شد. زمانی که یک کاربر توییتری با نام جیمز مدلاک (James Medlock) در یک پست اشاره داشت که حاضر است 1 میلیون دلار شرط ببندد که اقتصاد آمریکا دچار ابر تورم نخواهد شد. یک ساعت پس از این پست توییتری، سرینواسان این شرط را پذیرفت.

- Advertisement -
توییت مدلاک

بر اساس شرط صورت گرفته؛ اگر قیمت بیت کوین تا تاریخ 17 ژوئن به 1 میلیون دلار نرسد، مدلاک 1 میلیون دلار استیبل کوین USDC و یک بیت کوین برنده خواهد شد. از سویی دیگر، اگر قیمت بیت کوین در اتفاقی باورنکردنی به سطح 1 میلیون دلاری برسد، سرینیواسان می‌تواند 1 میلیون دلار یو اس دی سی و 1 بیت کوین را نگه دارد. مدیر سابق کوین بیس درباره شرایط پیشنهاد خود گفت:

«مدلاک 1 بیت کوین خریداری خواهد کرد و من نیز 1 میلیون دلار ارسال می‌کنم. احتمال بردن وی تقریباً 40 به 1 است چرا که قیمت فعلی 27000 دلار است. همچنین مدت‌زمان این شرط 90 روز خواهد بود.»

مطلب مفید: فالینگ نایف (Falling Knife) یا چاقوی در حال سقوط در معاملات چیست؟

پس از انتشار این پست‌های توییتری، یکی از کاربران کمک کرد تا تحت شرایط عنوان شده یک قرارداد هوشمند ایجاد شود. گفتنی است که سرینیواسان اشاره داشته است که علاوه بر 1 میلیون دلار شرط‌بندی شده با مدلاک، 1 میلیون دلار دیگر را نیز در شرط‌بندی با فردی دیگر منتقل کرده است.

وی در این باره و با اعتماد کامل نسبت به نظر خود نسبت به رشد قیمت BTC اشاره داشت که همه باید بیت کوین بخرند چرا که 90 روز دیگر قیمت این ارز در سطوح پایین فعلی نخواهد بود.

باید اشاره داشت که مدلاک و سرینیواسان شرط‌های خود را بر اساس دیدگاه متفاوت نسبت به آینده اقتصاد آمریکا مطرح کرده‌اند. مدیر سابق کوین بیس معتقد است که رکود بزرگی در پیش است که باعث کاهش ارزش دلار و همچنین ابر تورم خواهد شد. این ابر تورم از نظر وی، قیمت بیت کوین را به 1 میلیون دلار خواهد رساند.

در همین حین باید گفت که قیمت بیت کوین اکنون در محدوده 27100 دلاری قرار دارد و ارزش بازار آن نیز از ابتدای سال جاری رشد 66 درصدی را داشته است. بدین ترتیب، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان عملکرد بسیار بهتری نسبت به بازار سهام در جریان بحران بانکی در سطح جهان داشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان