جامعه ترا با پیشنهاد هارد فورک شبکه مخالف است

خانهاخبارجامعه ترا با...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: جامعه ترا اخیرا مخالفت خود را با طرح نجات دو کوان مبنی بر ایجاد دو بلاک چین مختلف به منظور جبران خسارت های سقوط UST در هفته گذشته اعلام کرده است. به نظر می‌رسد جامعه به جای فورک شبکه ترا بیشتر موافق یک مکانیسم توکن سوزی قدرتمند به منظور احیای اکوسیستم است. همچنین بسیاری از کاربران ادعا می‌کنند که تیم ترا به صحبت ها و نظرات اعضای جامعه بی توجه است و هدفش حمایت از نهنگ ها و نه هولدرهای کوچک تر است.

نارضایتی جامعه ترا از پیشنهاد فورک لونا

دو کوان، مدیرعامل شرکت ترا لبز فرم آماده تسلیم شدن نیست. روز دوشنبه وی پیشنهاد داد تا بلاک چین لونا را به دو شبکه مجزا به نام های ترا کلاسیک و ترا تقسیم کنند و هر کدام از این بلاک چین ها توکن بومی خود با نام های لونا کلاسیک (LUNC) و لونا (LUNA) را مدیریت کنند.

- Advertisement -

همانطور که پوشش دادیم، زنجیره جدید هیچ ارتباط و اتصالی با استیبل کوین الگوریتم دار UST نخواهد داشت و تمرکز خود را روی برنامه های دیفای می‌گذارد. زنجیره از قبل موجود نیز که نامش به ترا کلاسیک تغییر پیدا خواهد کرد به کار خود ادامه خواهد داد. همچنین هولدرهای کنونی لونا توکن های زنجیره جدید را از طریق ایردراپ دریافت خواهند کرد. علاوه بر آن زنجیره جدید توسط اعضای جامعه مدیریت می‌شود و آدرس شرکت ترا فرم لبز شامل ایردراپ نمی‌شود.

در حالی که رای گیری برای این پیشنهاد امروز آغاز می‌شود، صحبت های شنیده شده توسط اعضای جامعه ترا نشان از نارضایتی آنها نسبت به فورک شبکه دارد. در زمان نگارش این خبر، طرح پیشنهادی بیش از 2747 رای در فروم حاکمیتی و تحقیقاتی ترا دریافت کرده است که 90 % آرا مخالف طرح هستند.

بسیاری از اعضای جامعه درباره اتفاقات رخ داده پیرامون لونا و UST ناراحت هستند و ابراز نارضایتی کرده‌اند اما معتقدند که ایجاد یک بلاک چین جدید تنها به نهنگ ها کمک خواهد کرد و هولدرهای کوچک تر را از بین خواهد برد. چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، قبلا گفته بود که برای نجات اکوسیستم یکی از بهترین راه ها توکن سوزی و بازخرید است. از نظر وی مینت کردن و فورک جدید کمکی به ایجاد ارزش نخواهد کرد.

مطلب مفید: اوپن نتورک (TON) چیست؟ چه آینده‌ای پیشِ روی توکن تلگرام است؟

دو کوان به پارلمان کره جنوبی احضار شد

بازار کریتو در هفته گذشته تحت فشار زیادی قرار داشت و در پی آن شاهد سقوط و بی ثباتی قیمت استیبل کوین UST بودیم. علاوه بر خشم و نگرانی سرمایه گذاران به نظر می‌رسد این سقوط دراماتیک توجه دولت ها و قانون گذاران را به خود جلب کرده تا قوانین سختگیرانه تری را در این حوزه اعمال کنند.

اکنون حزب محافظه کار کره جنوبی درخواست یک جلسه دادرسی در پارلمان را داده است تا در آن به فاجعه لونا و UST پرداخته شود. در این میان کمیته امور سیاسی مجلس ملی کره جنوبی خواسته تا دو کوان شخصا در این جلسه حضور داشته باشد. یکی از نمایندگان این کمیته درباره رفتارهای نامنظم صرافی ها در زمان سقوط ترا ابراز نگرانی کرده است. به نظر می‌رسد در زمان سقوط لونا، صرافی های مختلفی مانند کوربیت، گوپاکس و … معاملات لونا و UST را در تاریخ 10 مه به حالت تعویق درآوردند اما در همین حین صرافی Bithumb چنین کاری را تا تاریخ 13 مه انجام نداده است.  

بدون وجود قوانین مشخص، مقامات کار زیادی در زمینه حفاظت از سرمایه گذاران از پیش نخواهند برد. این نماینده کمیته پیشنهاد داده است تا مدیران صرافی ها و کوان را به مجلس ملی احضار کنند تا دلایل سقوط لونا و همچنین نحوه حمایت از سرمایه گذاران را به بحث بگذارند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان