استاد اقتصاد دانشگاه نیویورک: مدیرعامل بایننس شبیه به دیکتاتور کره شمالی است

خانهاخباراستاد اقتصاد دانشگاه...

آنچه می‌خوانید...

نوریل روبینی استاد اقتصاد دانشگاه نیویورک به تازگی در توییتی از چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس انتقاد کرد و او را با کیم جونگ اون، دیکتاتور کره شمالی مقایسه کرد.

به گزارش یوتودی، صحبت‌های روبینی پس از آن صورت منتشر می‌شود که ظاهرا حساب توییتری او با تعداد بسیار زیادی از ربات‌ها و ترول‌ها که خود را مدیرعامل بایننس معرفی می‌کردند مواجه شده است.

- Advertisement -

در واکنش به این اتفاقات، این استاد دانشگاه نیویورک در توییت خود نوشت:

وقتی کسی از آنها انتقاد می‌کند، ارتش ترول‌ها و ربات‌های خود را آزاد می‌کند. جای تعجب نیست که عکس چانگ پنگ ژائو شبیه به کیم جونگ اون است.

روبینی پیش از این گفته بود تلاش‌های ژائو برای نجات صنعت ارز دیجیتال پس از اتفاقی که برای صرافی FTX افتاد، ابهام بسیاری دارد و آن را زیر سوال برد. علاوه بر این، وی مدعی شد نمی‌تواند باور کند بایننس مجوز فعالیت در کشور امارات را اخذ کرده چراکه به طور کلی، اکوسیستم ارزهای دیجیتال را کاملا فاسد می‌بیند.

در واکنش به اظهارات روبینی، مدیرعامل بایننس در مصاحبه اخیر خود این استاد دانشگاه را به انتشار انرژی منفی متهم کرد و او را فردی بسیار بی‌ادب خواند. ژائو همچنین خاطرنشان کرد به این نوع انتقادها اهمیتی نمی‌دهد. علاوه بر این، وی به گزارش رویترز در رابطه با کمک به پولشویی 8 میلیارد دلاری صرافی بایننس به ایران اشاره و آن را تکذیب کرد.

استاد اقتصاد دانشگاه نیویورک پیش‌بینی می‌کند وزارت دادگستری آمریکا شخصا به دلیل گزارش اخیر رویترز به سراغ ژائو خواهد رفت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان