مدیر عامل بایننس: طرح بازیابی شبکه ترا موثر نیست

خانهاخبارمدیر عامل بایننس:...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس معتقد است طرح دو کوان، بنیانگذار پروژه ترا برای نجات این پروژه موثر نخواهد بود. کوان روز گذشته طرحی رسمی در وب سایت رسمی ترا منتشر کرد و در آن پیشنهاد داد برای نجات این پروژه، فورکی در شبکه راه‌اندازی شود.

ژائو معتقد است حتی با این فورک ارزش قبلی به این پروژه باز نخواهد گشت و این کار چندان کارساز نخواهد بود. وی در این رابطه گفت:

با ایجاد فورک جدید به هیچ وجه ارزش قبلی به فورک جدا شده بازنمی‌گردد و قطعا این ایده اثری ندارد. نمی توان تمام تراکنش‌ها چه آنچین یا آفچین (در صرافی‌های متمرکز) را از یک اسنپ شات قدیمی به بعد بی‌اعتبار کرد.  

- Advertisement -

گرچه ژائو در مورد سرنوشت بیت‌ کوین‌های بنیاد لونا که در قالب وام به بازارسازها داده شده، ابراز بی‌اطلاعی کرده اما دو کوان از انتشار یک گزارش کامل در این خصوص و ارائه مستندات بنیاد لونا خبر داده است. کوان از کاربران درگیر در اتفاقات اخیر و اعضای تیم خود خواست تا صبور باشند.

ژائو استراتژی پیشنهادی کوان را با فورک بیت کوین در بالاترین قیمت تاریخی آن مقایسه می کند و می‌گوید نمی‌توان در اوج قیمتی یک اسنپ شات گرفت و سپس با اطلاعات مربوط به آن، یک فورک جدید راه اندازی کرد و انتظار حفظ قیمت 68 هزار دلاری را داشت.

مطلب مفید: بیت کوین های خریداری شده توسط بنیاد لونا به آدرسی نامشخص منتقل شده است

ژائو در صحبت‌هایش خاطر نشان کرده است که هیچ‌وقت استیبل کوین UST نداشته و دانش کاملی هم در موردش ندارد. او ادعا می‌کند همیشه مشغله‌های دیگری داشته و حالا اجبارا درگیر موضوع شبکه ترا شده است. در توییت‌های اخیر ژائو بی‌اعتنایی به شبکه ترا (Terra) و دو کوان کاملا مشهود است.

ژائو در واکنش به جهش لونا در روز گذشته که به دنبال پیشنهاد دو کوان برای جبران خسارت هولدرهای شبکه ترا رخ داد، در توییتی آن را «جهش گربه مرده» خواند چرا که معتقد است حتی یک گربه مرده هم پس از سقوط از یک ارتفاع بلند، به هر حال در برخورد با زمین کمی به سمت بالا پرتاب می‌شود. جهش گربه مرده، مربوط به افزایش قیمت جزئی دارایی‌هایی است که گرفتار روند نزولی شدید بازار شده اند.

مطلب مفید: آیا یک حمله هکری باعث سقوط قیمت لونا و بی ثباتی استیبل کوین UST شده است؟

مدیرعامل بایننس در مورد فعالیت مجدد بلاکچین ترا معتقد است در صورتی که فشاری به تیم ترا وارد نمی‌شد، احتمالا توقف شبکه تا الان ادامه پیدا کرده بود و حتی ممکن بود اوضاع از این هم وخیم‌تر شود.

اعتبارسنج‌های بلاکچین ترا تا الان هیچ پروپزالی را نپذیرفته‌اند اما بحث و گفتگوی اعضای انجمن در مورد شبکه ترا در انجمن‌های آنلاین ادامه دارد.   

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان