صرافی بایننس، لونا کلاسیک را به لیست دارایی های با کارمزد صفر معاملاتی اضافه کرد

خانهاخبارصرافی بایننس، لونا...

آنچه می‌خوانید...

صرافی بایننس، بزرگ ترین پلتفرم معاملاتی در حوزه ارزهای دیجیتال صبح امروز اعلام کرد که توکن های شبکه ترا کلاسیک یعنی لونا کلاسیک (LUNC) و USTC را به سرویس Binance Convert اضافه می‌کند. بدین ترتیب کاربران صرافی قادر خواهند بود این توکن ها را در برابر بیت کوین، تتر و BUSD و با کارمزد صفر معامله کنند. در حقیقت بایننس با این تصمیم خود، علاوه بر بیت کوین معامله با کارمزد صفر را برای توکن های ترا کلاسیک فعال کرده است.

صبح امروز و در بیانیه ای رسمی، باننس اعلام کرد که پشتیبانی از لونا کلاسیک و USTC را به سطح دیگری خواهد برد و آنها را به سرویس Binance Convert اضافه می‌کند. در این بیانیه آمده است:

«از وبسایت بایننس دیدن کنید و روی گزینه معامله (Trade) کلیک کنید. سپس Binance Convert را انتخاب کنید. اگر در دستگاه تلفن همراه وارد شده‌اید تنها از برنامه این صرافی استفاده کنید و پس از انتخاب معامله روی گزینه Convert کلیک کنید.»

- Advertisement -

کاربران اکنون می‌توانند با استفاده از این سرویس، توکن های لونا کلاسیک و USTC خود را به ارزهای پشتیبانی شده این سرویس مانند بیت کوین و تتر با کارمزد صفر تبدیل کنند. این صرافی معتقد است که اضافه کردن لونا کلاسیک به سرویس خود منجر به افزایش حجم معاملات بایننس و گسترش پشتیبانی از جامعه ترا خواهد شد. گفتنی است که بایننس تا پیش از لونا کلاسیک، کارمزد صفر معاملات را برای دو ارز بیت کوین و اتریوم ارائه می‌داد.

مطلب مفید: آموزش جامع استیک در بایننس (staking) برای مبتدیان

لازم به ذکر است که این صرافی کمی پیش نیز به صورت رسمی اعلام کرد که از طرح مالیات و توکن سوزی 1.2 درصدی شبکه ترا کلاسیک نیز حملایت می‌کند. با این حال باید گفت که بایننس در این طرح تنها از فعالیت های درون زنجیره ای مانند واریزها و برداشت ها حمایت می‌کند. پس از آنکه اعضای جامعه از این تصمیم بایننس اعلام نارضایتی کردند، صرافی اعلام کرد که ممکن است در آینده پشتیبانی خارج از زنجره این طرح را نیز در نظر بگیرد.

در حال حاضر 35% از موجودی لونا کلاسیک در صرافی بایننس قرار دارد و جامعه ترا از این صرافی می‌خواهند که طرح مالیات را برای معاملات اسپات و مارجین لونا کلاسیک و USTC ارائه دهد. باید گفت که در پی اخبار منتشر شده پیرامون این شبکه، توکن های ترا کلاسیک با رشد بسیار خوبی همراه شده‌اند و لونا کلاسیک موفق شده خود را دوباره در میان 100 ارز برتر بازار ببیند.

این ارز با رشد شگفت انگیز 200 درصدی خود در یک هفته توانست به اوج قیمتی 0.00058 دلاری نیز برسد. علاوه بر لونا کلاسیک، لونا نیز با رالی صعودی 200 درصدی خود در تنها 2 ساعت موفق شد که به قیمت 7.06 دلار برسد و حجم معاملات 6 میلیارد دلاری در یک روز را ثبت کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان