نام مدیرعامل صرافی FTX از فهرست میلیاردرهای بلومبرگ خارج شد

خانهاخبارنام مدیرعامل صرافی...

آنچه می‌خوانید...

پس از کاهش ارزش 94 درصدی ثروت شخصی سم بنکمن فرید، مدیرعامل صرافی FTX، نام وی از فهرست میلیاردرهای بلومبرگ خارج شد. بنکمن فرید پیش از این با 26 میلیارد دلار دارایی خالص یکی از موفق‌ترین میلیاردرهای جوان دنیا محسوب می‌شد اما با اتفاقات اخیر دیگر نام وی میان 500 نفر برتر هم به چشم نمی‌خورد.

به گزارش کوین تلگراف، مجله بلومبرگ ساعاتی پیش در گزارشی اعلام کرد در صورتی که صرافی بایننس، FTX را خریداری کند، احتمالا ثروت شخصی بنکمن فرید از بین خواهد رفت.

- Advertisement -

پیش از اعلام خرید صرافی FTX توسط بایننس، بنکمن فرید 53% از سهام این صرافی با ارزش حدود 6.2 میلیارد دلار را در اختیار داشت. علاوه بر این، شرکت آلامدا ریسرچ نیز تحت مدیریت بنکمن فرید است و 7.4 میلیارد دلار دیگر به دارایی‌های شخصی وی اضافه می‌کند.

پس از اتفاقات اخیر، شاخص ثروت بلومبرگ فرض کرده که ثروت مدیرعامل صرافی FTX و سرمایه‌گذاران وجود با نهایی شدن واگذاری آن به بایننس از بین خواهد رفت و ارزش هر دو شرکت تحت مدیریت بنکمن فرید، به 1 دلار کاهش خواهد یافت.

این بدان معناست که ثروت شخصی مدیرعامل صرافی FTX در عرض یک روز از 15.6 میلیارد به 1 میلیارد دلار رسیده است که بزرگترین سقوط یک روزه در میان نام‌های موجود در فهرست میلیاردرهای بلومبرگ محسوب می‌شود.

جزئیات خرید صرافی FTX توسط بایننس هنوز اعلام نشده است اما شامل شعبه آمریکایی FTX نخواهد شد. جالب است بدانید پیش از این ارزش شعبه آمریکایی FTX در سال جاری به 8 میلیارد دلار رسیده بود.

ظاهرا قرارداد میان بایننس و FTX، از نوع قراردادهای غیرالزام‌آور است و بایننس می‌تواند هر زمان که بخواهد از آن خارج شود.

قیمت FTT، توکن بومی صرافی FTX نیز در واکنش به اتفاقات اخیر در 12 ساعت گذشته بیش از 75% کاهش یافت و به 4.86 دلار رسید که نسبت به اوج 84.18 دلاری خود در سپتامبر سال 2021 بیش از 94% فاصله گرفته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان