هرآنچه باید از ایردراپ گالا (GALA) بدانید

خانهمقالاتهرآنچه باید از...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

پس از یک سال غم‌انگیز برای حوزه ارزهای دیجیتال، به نظر می‌رسد این بازار در مسیر خود برای بازگشت و رشد دوباره قرارگرفته است. از ابتدای سال تاکنون، پروژه‌های برتر و نام آشنا با رشدهای بسیار خوبی همراه بوده‌اند که یکی از آن‌ها گالا گیمز با توکن Gala است. روز 18 آوریل، گالا گیمز، پلتفرم گیمینگ مبتنی بر بلاک چین اعلام کرد که به‌روزرسانی نسخه 2 آن در پیش است و در پی آن شاهد بهبود پروتکل، مکانیسم توکن سوزی و همچنین ایردراپ گالا خواهیم بود.

- Advertisement -
spot_img

به نقل از CNBC، توکن گالا در 4 ماه گذشته و از ابتدای سال جاری تاکنون روند فوق‌العاده‌ای داشته و با رشد 185 درصدی همراه بوده است. بدین ترتیب گالا در این زمینه نسبت به رقبای خود مانند انجین، سندباکس، اکسی اینفینیتی و … عملکرد بسیاری بهتری داشته است.

- Advertisement -

اکنون این پلتفرم با پرده برداشتن از خبر راه‌اندازی نسخه 2 پروتکل و همچنین ایردراپ توکن گالا، باری دیگر تیتر اخبار شده است. در ادامه این مطلب از سری مطالب فکت کوینز به تمامی جزئیاتی خواهیم پرداخت که برای این ایردراپ و انتقال پروتکل به نسخه 2 باید از آن اطلاع داشته باشید.

https://youtube.com/shorts/jzekL-X8S1s?feature=share

ایردراپ گالا

روز 18 آوریل، گالا گیمز در بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد دارد پروتکل خود را به نسخه 2 به‌روزرسانی کند. انتظار می‌رود که این اقدام، امنیت شبکه را تا حد زیادی افزایش دهد، قابلیت بهبودیافته توکن سوزی را به پروتکل معرفی کند و مسیر به‌روزرسانی‌های آینده شبکه گالا را هموار کند.

در کنار آن، ایردراپ گالا نیز برای تاریخ 15 ماه مه برنامه‌ریزی شده است. در این زمان هولدرهای فعلی توکن GALA، توکن نسخه 2 این شبکه یا GALA V2 را با نسبت برابر دارایی گالا خود دریافت می‌کنند. باید اشاره داشت که پس از به‌روزرسانی و انتقال پروتکل به نسخه 2، پشتیبانی از نسخه 1 و توکن گالا فعلی قطع خواهد شد. گفتنی است که گالا در پست وبلاگی خود توصیه کرده است تا کاربران پیش از رویداد ایردراپ، تمامی توکن‌های GALA خود را از استخرهای نقدینگی و قراردادهای هوشمند خارج کنند.

بیشتر بخوانید: Reality Metaverse چیست؟ آشنایی با بازی Landlord GO

ایردراپ گالا

مطلب مفید: معرفی ۱۰ بازی بلاک چین بدون سرمایه اولیه (آپدیت ۲۰۲۳)

تیم توسعه این پلتفرم گیمینگ اعلام کرد که علیرغم تسهیل فرایند انتقال به نسخه جدید توسط صرافی‌های رمز ارزی، بهتر است که کاربران دارایی خود را در کیف پول‌های شخصی نگه‌دارند تا از دریافت مستقیم ایردراپ اطمینان حاصل کنند. در پی این اعلامیه، قیمت گالا افزایش 14 سنتی را تجربه کرد و به اوج 1 ماهه خود در 0.049 دلار رسید. البته باید اشاره داشت که در ساعات گذشته قیمت این ارز با کاهش همراه بوده و سطح اشاره شده را از دست داده است.

قابل‌توجه است که اعلامیه این شبکه مبنی بر به‌روزرسانی پروتکل و ایردراپ گالا توجهات زیادی را به خود جلب کرد و در فضای مجازی صحبت و اشاره‌های صورت گرفته نسبت به این شبکه و ارز افزایش 100 درصدی را تجربه کرد. اتفاقی که نشان می‌دهد، اعضای جامعه با روی باز به استقبال به این به‌روزرسانی رفته‌اند.

گالا چیست؟

 صنعت بازی‌های ویدیویی در سال‌های اخیر رشد نمایی داشته و به یکی از بزرگ‌ترین منابع کسب درآمد در جهان تبدیل شده است. در پی این اتفاق، دنیای بلاک چین و ارزهای دیجیتال نیز از فرصت استفاده کرد و راه خود را به این صنعت پول‌ساز باز کرد. در همین راستا، گالا گیمز، پلتفرم گیمینگ بر بستر شبکه اتریوم به‌عنوان یک پلتفرم بازی برای کسب درآمد راه‌اندازی شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا در بازی‌های ویدیویی ارز دیجیتال و NFT کسب کنند.

این پلتفرم که توسط اریک شیرمیر، مایکل مک کارتی و رایت تورستون ساخته شده است از مفهوم‌های گیمینگ مختلفی مانند استراتژی لحظه‌ای، نبردهای چندنفره آنلاین و بازی‌های نقش‌آفرینی و … استفاده می‌کند. در این پلتفرم 15 بازی برای کاربران در دسترس است که پرچم‌دار آن‌ها Town Star است. باید اشاره داشت که کاربران می‌توانند از توکن بومی این پلتفرم GALA برای خریدهای درون بازی و مبادله با دیگر کاربران در اکوسیستم گالا استفاده کنند.

مطلب مفید: معرفی بازی‌ها و امنیت شبکه گالا گیمز (Gala Games)

لازم به ذکر است که تعداد هولدرهای گالا در چند وقت اخیر همواره با رشد همراه بوده که یکی از دلایل آن می‌تواند رشد قیمتی 225 درصدی گالا در ماه ژانویه و رسیدن به اوج 5 ماهه خود در 0.062 دلاری باشد. علاوه بر آن، ارزش بازار GALA نیز از زمان راه‌اندازی با رشد خوبی همراه بوده و اکنون به بیش از 300 میلیون دلار می‌رسد.

باید اشاره داشت که گالا گیمز از پروژه‌هایی است که موفق شد خود را به سرعت در بازار ارزهای دیجیتال ثابت کند و به لطف تیم توسعه حرفه‌ای نزدیک به 1.3 میلیون کاربر فعال ماهانه را جذب کند. از مهم‌ترین دلایل موفقیت گالا در سال جاری نیز می‌توان به بازگشت روند بازار ارزهای دیجیتال به رهبری بیت کوین و در وهله دوم به آپدیت‌های این اکوسیستم اشاره داشت.

گفتنی است که این پلتفرم با صرافی چینی و مطرح هیوبی نیز همکاری کرده و اکنون توکن گالا در این صرافی لیست می‌شود و شاهد پشتیبانی هیوبی از هولدرهای این توکن خواهیم بود.

درنهایت باید اشاره داشت که بر اساس واکنش‌های اولیه، اعضای جامعه خوش‌بینی زیادی در رابطه با به‌روزرسانی پروتکل و همچنین ایردراپ گالا دارند. به نظر می‌رسد که تعهد شبکه به رشد بیشتر تأثیر مثبتی در بلندمدت بر سرمایه‌گذاران و اعضای جامعه این اکوسیستم داشته باشد و اکنون گالا باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا انتقال آن به نسخه 2 بدون هیچ مشکلی انجام شود.

spot_img

1 نظر

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان