سندباکس با دولت عربستان قرارداد همکاری امضا کرد

خانهاخبارسندباکس با دولت...

آنچه می‌خوانید...

پلتفرم متاورس سندباکس اخیراً از توافق تازه خود با کشور عربستان خبر داده است. در پی اعلام این توافق و همکاری سندباکس با عربستان، قیمت توکن بومی پلتفرم، SAND با رشد 30 درصدی همراه شد. روز گذشته، سباستین بورگت، هم‌بنیانگذار پروژه اعلام کرد که این پلتفرم یادداشت تفاهم‌نامه‌ای را با مقامات دولت دیجیتالی کشور عربستان امضا کرده است. این خبر از طریق لینکدین و در کنفرانس LEAP در خاورمیانه اعلام شد.

به نقل از بین‌کریپتو، بورگت اشاره داشته است که سندباکس در تلاش است تا با حمایت، کاوش و مشاوره متقابل از یکدیگر با عربستان به فعال‌سازی و توسعه بیشتر متاورس بپردازد. جزئیات بیشتری از این تفاهم‌نامه منتشر نشده است اما معمولاً این یادداشت‌ها پیش‌زمینه‌ای برای همکاری‌های دائمی هستند. بر اساس گفته‌های بورگت، در هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری از این اعلامیه منتشر خواهد شد.

- Advertisement -
توییت درباره همکاری سندباکس و عربستان

متاورس سندباکس در 2023

سندباکس یکی از پیشگامان متاورس محسوب می‌شود. بااین‌وجود پلتفرم و قیمت توکن بومی آن مانند بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال در بازار نزولی خسارت زیادی متحمل شدند و شاهد سقوط گسترده قیمت این ارز و پذیرش پلتفرم بودیم.

در همین حین اما چشم‌انداز صعودی برای سندباکس وجود دارد. حدود 300 آژانس و استودیو برندهای خود را وارد این پلتفرم کرده‌اند. پلتفرم دراین‌باره اشاره داشته است که حدود 400 برند وارد پلتفرم شده‌اند تا فرهنگ وب 3 خود را ساخته و اهدافشان را محقق کنند.

مطلب مفید: ارز دیجیتال هوش مصنوعی چیست؟ معرفی برترین ارزهای دیجیتال AI

باید اشاره داشت که غول‌های حوزه بازی و سرگرمی مانند آتاری، یوبیسافت و وارنر موزیک ازجمله برندهایی هستند که زمین‌های مجازی بزرگی را در این پلتفرم متاورسی خریداری کرده‌اند. این اکوسیستم قرار است در سال 2023 با اضافه شدن شرکا و همراهان بیشتر، گسترش یابد. اکنون به نظر می‌رسد با همکاری سندباکس و عربستان به‌زودی شاهد اخبار بیشتری در رابطه با گسترش این اکوسیستم نیز باشیم.

افزایش قیمت SAND

اعلامیه تفاهم‌نامه و همکاری احتمالی سندباکس با عربستان رشد قیمتی خوبی را برای توکن SAND به همراه داشت که در چند وقت اخیر سقوط زیادی را تجربه کرده بود. این ارز در تنها چند ساعت رشد 30 درصدی را تجربه کرد و به محدود 0.93 دلاری رسید. این ارز ماه گذشته نیز با رشد 82 درصدی همراه شد تا بسیاری از کارشناسان از احتمال روند بازگشتی سریع کوین‌های متاورسی صحبت کنند.

توییت ادی کانگز

علیرغم این حرکت صعودی، قیمت SAND همچنان فاصله 89 درصدی با اوج قیمتی 7.40 دلاری خود در نوامبر 2021 دارد. علاوه بر آن، روز 14 فوریه رهاسازی گسترده این توکن را داریم که می‌تواند باعث سقوط بیشتر قیمت شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان