هکر ورم هول 46 میلیون دلار از ارزهای دیجیتال مسروقه را منتقل کرد

خانهاخبارهکر ورم هول...

آنچه می‌خوانید...

داده‌های آنچین نشان می‌دهند که سرمایه‌های مسروقه یکی از بزرگ‌ترین حملات هکری در ارزهای دیجیتال و متعلق به پل ورم هول در حال حرکت است و به‌تازگی 46 میلیون دلار دیگر از این دارایی‌ها از کیف پول هکر ورم هول منتقل شده است. گفتنی است که هک ورم هول سومین حمله بزرگ 2022 بود و در پی نفوذ هکرها به پل توکنی رخ داد که منجر به سرقت 321 میلیون دلار سرمایه در قالب اتریوم شد.

انتقال سرمایه از سمت هکر ورم هول

به نقل از کوین تلگراف و بنا بر داده‌های شرکت امنیتی پک شیلد، کیف پول هکر دوباره فعال شده و وی 46 میلیون دلار سرمایه را منتقل کرده است. این دارایی‌ها شامل 24 هزار توکن لیدو فایننس و رپد اتریوم استیکینگ به ارزش 41.4 میلیون دلار و توکن استیکینگ راکت پول به ارزش 5 میلیون دلار بوده که به میکردائو منتقل شده است.

- Advertisement -

پک شیلد گزارش داده است که به نظر هکر به دنبال فرصت‌های کسب سود است چراکه بخشی از سرمایه مسروقه به ارزش 16.6 میلیون دلار را به استیبل کوین دای تبدیل کرده است. سپس از این استیبل کوین استفاده شده تا 9750 اتریوم و هزار stETH خریداری کند.

توییت پک شیلد

مطلب مفید: معرفی ۱۰ بازی بلاک چین بدون سرمایه اولیه (آپدیت ۲۰۲۳)

روز 10 فوریه، این شرکت امنیتی در گزارشی توضیح داد که هکر ورم هول مشغول خرید در کف قیمتی است. باید اشاره داشت که هکر اتریوم را در محدوده 1537 دلاری خریداری کرد اما از آن زمان قیمت این دارایی با ریزش 2.6 درصدی همراه بود و به زیر سطحی رسیده که وی اقدام به خرید کرده است.

در زمان انتقالات صورت گرفته، قیمت stETH نسبت به اتریوم تفاوت پیدا کرد و به اوج 1570 دلاری نیز رسید. در حال حاضر نیز این توکن با فاصله 2.4 درصدی نسبت به قیمت اصلی اتریوم معامله می‌شود. علاوه بر آن، قیمت wstETH نیز رشد 11 درصدی نسبت به اتریوم داشته و با بی‌ثباتی نسبت به دومین ارز بزرگ بازار در محدوده 1676 دلاری معامله می‌شود.

انتقال سرمایه 46 میلیون دلاری در حالی رخ‌داده که قبل از آن و در تاریخ 24 ژانویه هکر ورم هول باری دیگر اقدامی مشابه انجام داده بود و 155 میلیون دلار اتریوم را به یک صرافی غیرمتمرکز منتقل کرده بود. وی 95630 اتریوم را به صرافی OpenOcean منتقل کرد و در آنجا این دارایی‌ها را به ارزهای وابسته به اتریوم ازجمله stETH و wstETH لیدو تبدیل کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان