هیئت مدیره توییتر از سهام داران خواست تا با پیشنهاد خرید ایلان ماسک موافقت کنند

خانهاخبارهیئت مدیره توییتر...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: گزارش ثبت شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نشان می‌دهد که اعضای هیئت مدیره توییتر از سهام داران خواسته‌اند تا با پیشنهاد 44 میلیارد دلاری ایلان ماسک برای تصاحب و خرید توییتر موافقت کنند. بر اساس این گزارش، پیشنهاد مالی ماسک برای توییتر باعث می‌شود که هر سهام دار مبلغ 54.2 دلار را دریافت کند و این در حالی است که با ارزش سهام فعلی هر کدام از آنها 38 دلار دریافت می‌کنند.

هیئت مدیره توییتر از سهام داران خواسته تا در حمایت از این پیشنهاد مالی عمل کرده و رای به خرید 44 میلیارد دلاری بدهند. این در حالی است که پایان زمان پیشنهاد ماسک برای خرید توییتر 24 اکتبر است و مدت زمان رای گیری میان سهام داران توییتر هنوز مشخص نیست.

- Advertisement -

علاقه ایلان ماسک به خرید توییتر تا کنون با موانعی نیز همراه بوده و وی کمی پیش از این رسانه فضای مجازی خواست تا درباره تعداد حساب های تقلبی و ربات ها در پلتفرم خود شفاف تر عمل کند.

با این حال به نظر می‌رسد مشکلات پیش آمده همه به گذشته تعلق داشته باشند چرا که وی اخیرا جلسه ای با کارکنان توییتر برگزار کرد و از برنامه های خود مانند پرداخت با رمز ارزها در این پلتفرم گفت. بسیاری از کارشناسان معتقدند که این جلسه آخرین نشانه مبنی بر تعهد ماسک در خرید توییتر به حساب می‌آید.

مطلب مفید: مهمترین ابزار تحلیل تکنیکال برای ترید

چه کسی از تصاحب توییتر نفع می‌برد؟

اگر سهام داران رای موافق به پیشنهاد خرید ماسک در ارزش کنونی سهام توییتر دهند. هر کدام و به ازای هر سهمی که دارند 15 دلار سود خواهند کرد. بدین ترتیب جک دورسی، هم‌بنیانگذار این پلتفرم که 18042428 سهم توییتر را در اختیار دارد، مبلغی حدود 978 میلیون دلار دریافت خواهد کرد. دیگر سهام داران برتر مانند شرکت ونگارد، مورگان استنلی و بلاک راک نیز به ترتیب 4.4، 3.6 و 2.8 میلیارد دلار دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این افراد و شرکت ها، پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر و ند سگال، مدیر مالی این پلتفرم نیز به ترتیب 42 و 25 میلیون دلار دریافت خواهند کرد. این مبلغ دریافتی به دلیل بندی در قرارداد آنهاست که در صورت برکنار شدن از کار زیر 12 ماه مبلغ زیادی را دیافت خواهند کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان